NIKEL; Svetlinovo olje

Kozmetična firma NIKEL mi je pred časom poslala njihovo SVETLINOVO OLJE - koncentrat za dehidrirano kožo . Sama embalaža vsebuje 30ml olja...

Kozmetična firma NIKEL mi je pred časom poslala njihovo SVETLINOVO OLJE- koncentrat za dehidrirano kožo. Sama embalaža vsebuje 30ml olja.
Naloga svetlinovega olja je: obnavljanje naravnega zaščitnega sloja, ter da zadržuje vlago v najglobjih delih kože. Prav tako deluje proti gubicam, ščiti, ter pomirja našo kožo.


Najbolj so me prepričale sestavine: Jojoba, sladka pomaranča, svetlin, pasijonka, rožmarin in vitamin E!
SVETLIN: Semena te rumene cvetlice ženske že stoletja uporabljajo za lajšanje predmenstrualnih in drugih ženskih težav. Malo manj znano je, da ima roža precejšnjo zmogljivost, saj ji pravijo tudi kraljevo zdravilo za vse.


Moje mnenje in uporaba:
Uporaba je res čisto preprosta. Sama se držala kar navodil, tako da sem par kapljic olja nanesla na prstne konice in tako olje počasi, z nežnimi gibi vtirala v kožo obraza in vratu. 
Olje diši zelo prijetno, sveže, kot po nekakšnem eteričnem olju. 
Priporočeno je bilo, da lahko po nanosu olja, čez nanesemo še našo kremo za obraz. No tole mi ni nekaj ''dišalo''  tako da sem se držala samo nanosa olja. Sem mi je zdelo da če bi čez nanesla še kremo, da bi mogoče preveč otežilo mojo kožo. Že tako so mi ponavadi olja, ki sem jih nanašala na obraz povzročala probleme, tako da sem vedno dobivala mazoljčke.
No tale svetlin mi prav nič ni povzročal preglavic na koži...pohvalno NIKEL. :)


Rezultat rednih nanosov olja naj bi bil: pomirjena koža, obnovljena epiderma in bleščeča polt. 
Več si lahko preberete na https://www.facebook.com/nikel.slovenija  in http://www.octopus.si/.

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Zanimivo! Jaz ko si ponavadi kakšno olje vtiram v kožo je pozimi, drugače pride do občasnega izpada ;) Je pa super, če ti to ni povzročilo, prvič slišim zanj! :) xoxo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.com/2015/05/photos-only-1.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca