TOP 4 PALETKE

Pozdravček moje sledilke! Tokrat vam predstavljam moje TOP 4 PALETKE, katere najbolj redno uporabljam in katere so me res najbolj navdušile...

Pozdravček moje sledilke!
Tokrat vam predstavljam moje TOP 4 PALETKE, katere najbolj redno uporabljam in katere so me res najbolj navdušile.
Izbiro sem imela kar veliko, zato sem vse skupaj res težko izbrala.
Sama sem gledala na pigmentiranost, obstojnost in seveda barve, katere so najpogosteje na mojih očeh.
Izbrala sem 2 paletki MAKEUP REVOLUTION in 2 paletki I <3 MAKEUP.
In katere sem izbrala?

Prva izmed paletk je MAKEUP REVOLUTION EUPHORIA EYESHADES & CONTOURING.
Res čudovite barve, nežne zemeljske... najbolj me je navdušil blush.
https://www.licila.si/produkt/makeup-revolution-paleta-sencil-in-za-sencenje-bronzed-euphoria-79_400  CENA- 7,59€. 


Druga izmed 4 paletk je paletka, ki sem jo pred kratkim dobila od Ličila.si.
I <3 MAKEUP, I LOVE OBSESSION, paletka ki vsebuje shimmer in matt odtenke.
 https://www.licila.si/produkt/i-heart-makeup-paleta-i-heart-obsession-born-to-die-limited-edition-83_79 CENA- 4,95€.

Tretja izmed paletk, je paletka ki sem jo kot prvo testirala, ko sem začela spoznavati Makeup revolution znamko.
Awesome Eyeshadow and Eyebrow palette (Disapper till tomorrow), ki pa jo na žalost ne najdem več na strani licila.si ali sem pa slepa. :)


In četrta kot zadnja paletka, ponovno paletka I <3 MAKEUP. Shimer in matt odtenki.
https://www.licila.si/produkt/i-heart-makeup-paleta-sencil-i-heart-passion-83_6.
CENA- 10,95€.

Paletke, ki so res ugodne in vredne nakupa!



You Might Also Like

5 komentarji

  1. Ah jst sme obsedena z vsemi MR paletkami, za svojo ceno so krasne, priročne tudi pigmenti so dobri. Škoda, ker v naših drogerijah ni kakšne stolaže z njihovimi produkti:). Hvala bogu za Ličila.si:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super objava! :)

    Ja, res je za to ceno so super tudi jaz jih imam okoli 7-8 hahah :D

    OdgovoriIzbriši
  3. MR paletke so tudi meni top :) še posebej tale matte (Iconic Elements) mi je zelo všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tretja paletka zgleda super. Odtenki so res taki nude in so mi zelo pisani na kožo!
    Sama sem preizkušala i <3 obsession paletko in me je res prepričala.
    Drugače pa res super objava :)

    foreverevereveryoung.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Še ena oboževalka Makeup Revolution paletk, ki so pri meni res ful obstojne. Obožujem pa tudi njihovo paletko korektorjev, res super. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca