L'OCCITANE en Provence; Nega obraza s POPOLNO POTONIKO

Pozdravček moje bralke! Vabljena sem bila v trgovinico L'OCCITANE na nego obraza z njihovo najnovejšo linijo POPOLNA POTONIKA. Sama s...

Pozdravček moje bralke!
Vabljena sem bila v trgovinico L'OCCITANE na nego obraza z njihovo najnovejšo linijo POPOLNA POTONIKA. Sama sem bolj redko kupovala v njihovi trgovinici, tako da nisem vedla kaj sploh pričakovati.
Že sam vstop v trgovino je bil zelo prijeten, prodajalke so bile neverjetno prijazne.
Takoj so me postregle s sokcom in čokoladicami in veliko povedale o njihovi novi liniji.
Nato pa se je ena od prodajalk popolnoma posvetila meni. Seveda sem na obrazu imela makeup, saj sem pred tem bila že po nakupih. :) No skratka, najprej je sledilo odstranjevanje makeup-a. Pred tem mi je zmerila vlago moje kože, ki pa je bila med 45% in 50%, odvisno kje je bila izmerjena.
Ko mi je odstranila makeup, je na moj obraz nanesla IZBOLJŠEVALNO MEGLICO ZA OBRAZ in nato IZBOLJŠEVALNO ESENCO ZA OBRAZ- SERUM. Nato je sledil nanos CC KREME SPF 20- SREDNJI ODTENEK.
Vse je potekalo tako kot bi moralo, ko pa mi je nanesla CC kremo, se je po mojm obrazu začelo svaljkati in moja svetlovalka mi sploh ni znala pojasniti zakaj se to dogaja. Se je še kateri to dogajalo?
Sej vse ostalo je bilo perfect, moram pa priznati da cc kremice doma še nisem uporabila, tako da bom videla kako bo to doma potekalo.
Nato je sledila še nega roka, ki je bila res waw... PILING ZA ROKE S KARITEJE... res je top!
In nato še KREMA ZA ROKE POPOLNA POTONIKA, res je bila super.
Razmišljam o nakupu obeh izdelkov za roke!
Po končani negi sem dobila kup testerčkov in tudi cc kremico, bila sem res vesela prav vsakega izdelka...HVALA ZA IZKUŠNJO!


You Might Also Like

1 komentarji

  1. Svaljkala se je tudi se par drugim puncam. Verjetno ker izdelki niso imeli casa se dobro vpit v kozo. Mislim, pa da si ena redkih, ki so je namerili tako dobro vlaznost koze.
    Cc kremo kar pogumno prezkusi se doma, mislim da nam je vsem vsec ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca