VICHY; Skin Sleep IDEALIA

Pozdravček dame! Tokrat sem napisala oceno o super nočni kremici VICHY- SKIN SLEEP IDEALIA! Krema je namenjena prav vsem ženskam in prav v...

Pozdravček dame!
Tokrat sem napisala oceno o super nočni kremici VICHY- SKIN SLEEP IDEALIA!
Krema je namenjena prav vsem ženskam in prav vsem tipom kože. Učinkuje še po tako utrujeni noči in obljublja da nas ne bo razočarala. In tudi sama lahko povem, da me res ni razočarala.
Sama se mama in tudi medicinska sestra, ki je večino dni kar zelo utrujena, zato sem se te kremice res veselila, da jo lahko testiram.
Nočna krema vsebuje res same dobre sestavine za našo kožo; VITAMIN B3 + OBNAVLJAJOČA OLJA (podpirajo zaščitno funkcijo), LHA (pospešuje eksfoliacijo), GLICIRIZINSKA KISLINA+HIALURON. 
Diši izjemno, saj vsebuje note jasmina in zelenega čaja.


Sama sem jo redno nanašala vsak večer pred spanjem in tudi pred tem ko sem odšla v nočno izmeno.
Kožo sem najpred dodobro očistila in nato kremo nežno, z nežnimi gibi nanesla na obraz. 
Že med nanašanjem sem čutila kako krema pušča nekakšen zaščitni sloj. Bil je izjemen očutek.
Ko sem se zjutraj zbudila, na koži ni bilo vidnih sledi rdečice, niti sledi mastne kože, kar me je zjutraj ponavadi najbolj motilo. Koža je bila sijoča in zelo lepo voljna in mehka.
Prav tako tudi po nočni izmeni, dejansko nisem izgledala tako utrujeno kot ponavadi. 


Resnično lahko pohvalim tole nočno kremo za obraz in celotno linijo IDEALIA.
Vse pohvale Vichy!

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Ooo super, to bi bilo treba poskusit :) kakšna pa je cena? :) Lp xoxo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.com/2015/05/my-first.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca