Testerčki kozmetične znamke FARMONA

Hey Hey Damice :) V test sem dobila testerčke kozmetične znamke FARMONA , ki je na našem tržišču nova, zelo znana pa je na Poljskem. Sami ...

Hey Hey Damice :)
V test sem dobila testerčke kozmetične znamke FARMONA, ki je na našem tržišču nova, zelo znana pa je na Poljskem. Sami ponujajo izdelke za nego las, telesa, nog in rok.
Sama sem v test prjela kar luškan zalogaj testerčkov. :)
Farmona lahko najdete na FB-ju FARMONA SLOVENIJA in na njihovi spletni strani kjer izdleke lahko tudi kupite, http://www.farmona.si/



1. NEGA TELESA
Za nego telesa sem prejela  2 testerja, oba masla za telo z zelo sladkim in proudarnim vonjem PINACOLADA in ČOKOLADO. Sama ne prisega na take vonje, najraje imam cvetlične.
Ne glede na to, da mi ne odgovarjajo takšni vonji, se jih nisem branila in sem jih preizkusila.
Oba sta mi dajala isti občutek, se pravi koža je postala zelo mehka in voljna. Vonj masla pa se je obdržal cc do 5urc in moram priznati da je prav prijetno dišal. :)


2. NEGA LAS
 Za nego las sem prejla 5 testerčkov. Najprej sem testirala BAMBOO & OILS šampon in mako.
Obljubljata regeneracijo in glajenje suhih in poškodovanih las. Vsebujeta izvlečke bambusa in rastlinska olja. Šampon ni bil nič posebnega, mogoče bi ga morala dlje časa testirati, kar pa z enim testerjem na žalost ni bilo možno. Masko sem na laseh pustila delovati slabih 5min, lasje so bili zelo mehki in gladki.

Nato pa sem testirala 3 šampončke, vsak namenjen za svoj tip las.
Šampon proti izpadanju las, šampon za obnovo zelo poškodovanih las in šampon za občutljivo lasišče. Prav tako kot pri prvem šamponu, nič posebnega, lasje so bili lepo oprani. 
Kot rečeno, dlje časa bi jih morala testirati.

Testerčke si lahko naročite tudi zase!
Lp, Sandryca

You Might Also Like

1 komentarji

  1. super zgledajo.do njih še nisem nič preiskusila, res pa je da je večina testerjev premajhnih da bi človek lahko ocenil ali je nek proizvod dober ali ne :))


    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca