BEAUTY SWEETIES; Lepota še nikoli ni bila tako sladka

Pozdravček sladkosnede damice :) No pa je tukaj tudi moja objava o the sladko-lepih bonbončkih BEAUTY SWEETIES . Natur bonbončki, kateri s...

Pozdravček sladkosnede damice :)
No pa je tukaj tudi moja objava o the sladko-lepih bonbončkih BEAUTY SWEETIES.
Natur bonbončki, kateri so na voljo pri nas šele nekaj časa, so v svetu že kar dolgo priznani in seveda pohvaljeni. Sama sem 3 vrečkice bonbonov že podarila v nagradni igri, nekaj vrečkic pa sem prihranila zase in za mojo hčerkico, čeprav nisem lih navdušena nad bonboni za otroke, a vendar so me prav teli prepričali, ker so mehki in nature. Naj še poudarim, da imam že od malega zelo veliko alergij, med vsemi alergijami se najde tudi alergija na bonbone, kateri ponavadi vsebujejo veliko umetnih barvil, konzervansov... itd. Zato sem prav vesela da so se tudi zame našli takšni bolj ''zdravi'' bonbončki in da se takoj pohvalim, da nisem dobila niti malo alergije. :)



Na voljo je veliko različnih okusov, oblik bonbonov. Najbolj so mi bili všeč srčki, naj manj pa pralinei. Bonbočnki vsebujejo ALOE VERO, KOLAGEN, Q10 in BIOTIN. 

 
1. PRALINES (Pure nature)
Bonboni kateri so men najmanj prepričala, a vse eno dobri, za moj okus posebni. Kot da bi jedel sadno čokolado (z veliko sadja). Vsebujejo jogurtovo kremo, belo čokolado in koščke sadja.
Poskušala sem bonbone z okusom  ACAI JAGOD in MANGO/BRESKEV.


2. SADNI KONFETKI
Izgledajo prisrčno, kajne? Saj so tudi zelo dobri. Mogoče sem si na prvi pogled predstavljala pod čvrste bonbone, so pa zelo tanki in mehki, prijetno se ti stopijo v ustih. Prav to so bonboni kateri so primerni tudi za vegije, saj vsebujejo 81% sadja. Okusi katere sem testirala: GRAPEFRUIT in MELONA.


3. SADNI ŽELE SRČKI
Moji najljubši. Bonbončki, ki vsebujejo 20% sadnega soka in 6% koščkov sadja.
Narejeni na podlagi jogurta. Yummmmyyyy :)
Okušala sem ACAI JAGODE in GRANATNO JABOLKO.

LP, Sandryca

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca