PALETKA MAKEUP REVOLUTION - BRONZED EUPHORIA Eyeshades & Contouring

Pozdravček Dame! Prejšnji teden so me LIČILA.SI presenetila z nepričakovanim paketkom. Presenetili so me s čudovito novo paletko BRONZED...

Pozdravček Dame!
Prejšnji teden so me LIČILA.SI presenetila z nepričakovanim paketkom.
Presenetili so me s čudovito novo paletko BRONZED MAKEUP REVOLUTION- EUPHORIA Eyeshades & Contouring.



Ohhhh kakšna čudovita paletka, to so bile moje prve besede ko sem jo zagledala, čisto zame primerno. :) Zelo lepi pastelno-rjavi toni, pa še šimering po vrhu. :)
Sama paletka vsebuje 6 čudovito barvnih senčk, ki pa niso zelo pigementirane, mogoče me je samo tole malo razočaralo, saj sem pričakovala malo več pigmenta, kot so kazale na prvi pogled.
Prav tako pa vsebuje tudi blush, bronzer in highlighter. Naj poudarim da je blush čudovit!

Na zgornji sliki vidite kako se senčke vidijo na roku, zadnje 3 barve (skrajno desno) so res zelo lepe.

Na zgornji sliki si sledijo bronzer, highlighter in blush.

Paletko lahko kupite za 7,95€. 
LP, Sandryca!


You Might Also Like

3 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca