MOM DIARY PART 17- Že v službi

Po dolgem času, ampak res po dolllggeemm času se s Kimči in mamica ponovno javljava. :) A ste naju kaj pogrešal. :) Prev včeraj je Kim dopo...

Po dolgem času, ampak res po dolllggeemm času se s Kimči in mamica ponovno javljava. :) A ste naju kaj pogrešal. :)
Prev včeraj je Kim dopolnila 13 mesecev. Jaz pa že delam skoraj 1 mesec, začela sem 17.3. Bila je prava muka, skraj malo depresije. Najbolj me je bilo strah kako bo Kim prenesla ko bova bolj malo skupaj, in moram reči...mala je super...pazi se pri babici in dediju, včasih pa tudi malo pri moji teti.
Je pa zelo lepo ko sva skupaj celo popoldne, res je ratala prava mala crkljivka, zelo rada se stiska in daje lupčke. <3
Hodimo še ne, očitno bo pa zelo hitro..včeraj smo začeli delati prve korakce, največ jih naredi 3... počasi pa bo, se nam nikamor ne mudi. :)
Imamo pa že kar 14 zobkov, se 6 pa bojo prav vsi :)
Je že prav vse, zelo ima rada zelenjavo malo manj pa sadje, sem mislila da bo lih kontra.
Spimo cele noči, flaške z mleko nočemo več. :) Kar sem zeeelooo vesela.
Pri enem letu je bila velika 76cm in težka točno 9kg.
Trenutno ajamo, mami pa je lih skuhalo kosilo... tuno in paradnižnik s kus-kusom...yuuummyyy.
Sedaj pa še malo časa zase- neprecenljivo.

Lepo bodite...mwwwaa <3

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Sweetness overload! :)) luškane fotke <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Kok je luškano spremljati vse to s tabo :)

    Res je prelepa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Opa, prava lepotička :)!
    Kar uživaj, ker še ne hodi - potem boš imela mama fitness tek za njo ;).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca