OCENA; BALEA- Trend it up šampon v spreju za suho umivanje las

Nekaj časa nazaj sem si kupila BALEA- Trend it up šampon v spreju za suho umivanje las. V DMu sem opazila 2 različni embalaži šampona za su...

Nekaj časa nazaj sem si kupila BALEA- Trend it up šampon v spreju za suho umivanje las.
V DMu sem opazila 2 različni embalaži šampona za suho umivanje las, razlika pa je samo v vonju.
Sem prodajalko vprašala v čem je razlika, pa je rekla da tale lepše diši in da je novejši..zato sem se odločila za tega. :)


Sam vonj me je prepričal, vendar sam šampon pa prav nič.
Moti me to, da pusti full sledi spreja na laseh, se pravi bele sledi.. kot da bi se na blond pobarvala. :))
Všeč mi je edino to da so lasje tisti dan videti sveži, naslednji dan jih pa lahko že kar umijem.


Ni me dovolj prepričal za to ga ne bom ponovno kupila.
Same uporabljate spreje za suho umivanje las, katere bi priporočile?

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Ga imam. :D Ni slab, lasje so res tisti dan sveži, naslednji dan sem jih tudi jaz šla prat. Meni sicer veliko sledi ni pustil, nekaj pa že, sem morala zelo paziti, da sem bolj na daleč sprejala. ://

    Tudi jaz ga najbrž več ne bom vzela.
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Probaj Schwartkopf Got2Be Rocking it! Meni je taj puno bolji od Balea Trend it up :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca