REVEIW; Essence- Tinted lip balm HAPPY HOLIDAYS COLLECTION

Hey hey lepotička! Danes je na vrsti review ESSENCE- Tinted lip balm ( 02 sugar plum fairy ) iz kolekcije HAPPY HOLIDAYS. Že na prvi pogle...

Hey hey lepotička!
Danes je na vrsti review ESSENCE- Tinted lip balm ( 02 sugar plum fairy ) iz kolekcije HAPPY HOLIDAYS.
Že na prvi pogled sem bila navdušena nad odtenkom, res tak nežno vijoličen, ki se bo idealno prilegal mojim ustnicam. ;)


Zelo lepo diši, mimo tega res ne morem. Je lepo obstojen, mislim zadovoljivo.
Le mogoče malo več vijolične barve bi dodala, ker mogoče malenkost poveleče na roza. No sej boste same prosodile. Res pa je, da na sliki zglede malo drugače kot v živo. Tudi na koži moje roke izgleda drugače, kot pa na ustnicah.
Ga je katera mogoče že kupila?


You Might Also Like

4 komentarji

  1. Lepo ti paše odtenek, drugače so pa tisti Glow tinted lip balm čist enaki, pa se mi v drogeriji ni zdelo da majo kaj pigmenta :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo slabo pigmentiran, še dobro da sem videla swatch in ga ne bom vzela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, res zelo slabi pigment.. Me je tisti snežinkast lak, bolj prepričal..Čeprav škoda d ni več belih pikic..

    OdgovoriIzbriši
  4. nice post
    have a look on my blog
    I'm happy about every new reader

    Miriam from www.goldencherry.de

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca