NOTD; Snowflake topper

Pozdravček :) Včeraj sem si kupila Essence lakec SNOWFLAKE TOPPER , vendar sem zelo razočarana. Res da ga moraš pred uporabo zelo pretrest...

Pozdravček :)
Včeraj sem si kupila Essence lakec SNOWFLAKE TOPPER, vendar sem zelo razočarana.
Res da ga moraš pred uporabo zelo pretresti, ne glede na to koliko ga pretreseš, full težko vn dobiš kako snežinko, samo une male bleščice...kr neki no.
Sem poslikala nohtke, tko da boste vidl kako zgleda, sem se pa res namatrala, da sem sploh dobila kakšno snežinko ven.



You Might Also Like

6 komentarji

  1. A so vse zalepljene spodaj? Joj :( Js vseeno upam, da me do ponedeljka počaka...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne da so zlepljene, ampak jih sploh ne dobiš vn :(

      Izbriši
  2. a te bele pikice nj bi ble snežinke? js sm čis neki druzga prčakvala od tega laka, ahja..

    OdgovoriIzbriši
  3. Tega sem se tudi sama ful veselila, potem sem pa v trgovini videla, da so te snežinke vse na dnu, pa se mi je zdelo da nanos ne bo najlažji, tako, da ga potem nisem kupila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem ga videla na slikah in je res škoda. V flaški izgleda ful obetaven ;(. Še en izmed tistih, ko moreš ven z zobotrebcem pikice jemati!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca