Magic Planner, Magic Year

Hey Dame! 100% sem, da prav vse poznate magične planerčke, ki so leto 2015/2016 popolnoma osvojili, če ne osebno, pa preko nas blogerk. G...

Hey Dame!

100% sem, da prav vse poznate magične planerčke, ki so leto 2015/2016 popolnoma osvojili, če ne osebno, pa preko nas blogerk.
Govorim o MAGIC PLANNER-ju, ki osvojil in zasvojil tudi mene.


Gre za čudovit in motivacijski planner, ki poleg čudovith slik in vseh zapisov v plannerju, vsebuje tudi motivacijske kartice, ki so tudi mene motivirale v letu 2015/2016.
V letu 2015/2016 je bilo na voljo kar nekaj različnih motivov, a mislim da nas je večino navduševal eden in edini, je tako dame?
Sama sem prejela tudi čudovite motivacijske kartice, ki sem jih tudi delila z vami.




V letu 2016/2017 pa bodo na voljo 3 različni planerčki, kako bodo izgledali si lahko pogledata ne spodnjih povezavah:


Kaj niso prekrasni in te prikupne zvezdice bodo letos krasile tudi motivacijske kartice.
Katere bodo na voljo si lahko pogledate na spodnji povezavi:



Za vsa prednaročila imate čas do ponedeljka in ko oddate svoje pred naročilo, prejmete tudi ogromno ugodnosti, več pa si preberite na njihovi FB strani https://www.facebook.com/Magic-planner-1586932441571962/.
Slike so last Magic Planner.

Se vidimo v magičnem letu. <3


You Might Also Like

2 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca