OLIVAL; Marmelada za hitro porjavitev

Pozdravček dame! Kot veste, sem na morju imela kar dosti dela s fotografiranjem izdelkov. Seboj sem vzela prav tiste, katere še nisem imel...

Pozdravček dame!

Kot veste, sem na morju imela kar dosti dela s fotografiranjem izdelkov. Seboj sem vzela prav tiste, katere še nisem imela časa testirati in veliko sem jih imela prav za poletne dni.

Se še spomnite, ko je prejšnje leto ven prišla slavna MARMELADA in kako smo se greble. 
Sama sem letos na morje vzela OLIVAL MARMELADO, katero sem pred časom tudi podarjala v nagradni igri.
Lansko leto sem uporabljala Afroditino, letos pa sem naredila spremembo in seboj na morje vzela OLIVAL marmelado.
Sama se dobro zavedam, da sončenje oziroma nastavljanje soncu ni zdrava, zato sem to počela v zdravi meri.




OLIVAL MARMELADA, za hitro porjavitev 250ml

KAJ NUDI?
Marmelada nudi zagorel videz kože, intenzivno bronz barvo. 
Po samem sončenju pa naj bi koža bila lepa in sijoča. 

SESTAVINE:
- OLIVNO OLJE
- OLJE KORENČKA
- OLJE OREHA

Za tri sestavine, mislim da prav vse vemo da zelo dobro vplivajo na zagorelost kože.
So pa pri samem Olivalu izpostavila, da se na oblačilih lahko pojavijo madeži prav teh olj, saj je sama marmelada temne barve.

Petrolatum, Olea Europaea Fruit Oil, Isopropyl Myristate, Diethylhexyl Adipate, Cera Alba, Cetyl Palmitate, Theobroma Cacao Seed Butter, Daucus Carota Extract, Juglans Regia Seed Oil, Sesamum Indicum Oil, Parfum, CI 47000.

UPORABA:
V prodaji sta 2 različni Olival marmeladi. Marmelada brez zaščitnega faktorja in marmelada z zaščitnim faktorjem 10. Sama sem uporabljala marmelado brez zaščitnega faktorja, zato sem morala biti še toliko bolj previdna, da nisem dobila opeklin.
V času ko sem bila na plaži, cc 4 urce, sem marmelado nanesla 1x. Po sloju marmelade, pa sem na kožo nanesla še sloj zaščitne, sončne kreme s faktorjem 30.

JE DOSEGLA MOJA PRIČAKOVANJA?
Definitnivno! Ni me razočarala, temveč navdušila in to že zato, ker je izredno negovalna in koža nima nobene sledi o suhosti. 
Opeklin nisem dobila, ker sem na to dobro pazila. Sem pa dobila čudovito barvo kože.
Sigurno jo seboj na morje vzamem tudi v juliju.

KJE JO KUPITI in KAKŠNA JE CENA?
Kupiti se jo da v Tuš drogerijah in specializiranih prodajalnah, ter seveda v spletni trgovini http://bitax.si/http://www.bitax.si/soncna-kozmetika/olival-marmelada-za-porjavitev-250-ml. Cena se giblje okoli 13€.





You Might Also Like

1 komentarji

  1. Tvoji marmeladici in tebi predvidevam tudi je bilo pa ful luštno ob temle razgledu:):)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca