KEEP CUP Lonček za Kavico

Pozdravček dame! Kaj počnete na ta deževen dan? Sama imam danes prosti dan, no če temu lahko rečem prosti dan, saj moram zvečer že v nočno...

Pozdravček dame!

Kaj počnete na ta deževen dan? Sama imam danes prosti dan, no če temu lahko rečem prosti dan, saj moram zvečer že v nočno. Mi je pa všeč, da imam še cel dan pred seboj.
Danes se je začel prav prijetno, takoj zjutraj sem Kim odpeljala v vrtec in po prihodu domov takoj potelovadila. 
Sledil je zajtrk in seveda kaavviiccaaaaa. Odločila sem se da stestiram prisrčen lonček za kavico KEEP CUP, katerega lahko kupite tukaj https://1001dar.si/blagovne-znamke/keepcup.html ali pa v City Parku, natančneje v trgovinici 1001 dar
Trgovino 1001 dar pa najdete tudi v Domžalah, Celju in pa tudi v Mariboru. 



Lončki so na voljo v različnih kombinacijah barv in seveda veličine. 
Lahko izbirate med 227ml, 340ml in pa 454ml. Na voljo pa je tudi stekleni lonček, ki ga dobite v samo 340ml embalaži. 

POZITIVNE LASNOSTI LONČKA
- Lonček je res praktičen in ga lahko vzamete vse povsod seboj, moj je idealen za nočne izmene, kjer se popije veliko kavice. 
- Zelo je lahek in ohranja toploto pijače od 20 do 30min. 
- Navdušilo me je to, da ga lahko uporabljamo tudi v mikrovalovni pečici (BREZ POKROVČKA) in seveda operemo v pomivalnem stroju.

IZ ČESA SO IZDELANI?
Izdelani so iz Polipropilena, ki je drugače primeren za shranjevanje hrane in pijače in je brez BPA in toksinov. 
Primerni pa so tudi za reciklažo!!! Enkratno, navdušena sem!

Primeren je tudi za darilo. 




KEEP CUP lončke pa lahko najdete tudi na njihovi FB strani https://www.facebook.com/KeepCup-Slovenija-1678914505716294/.

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca