HEALTHY POST; Proteini.si BATTERY PROTEIN PUDDING

Pozdravček zdrave dame! Po dolgem času je čas za ZDRAVO OBJAVO in tokrat ponovno v sodelovanju z  http://www.proteini.si/sl/ .  Se spomni...

Pozdravček zdrave dame!

Po dolgem času je čas za ZDRAVO OBJAVO in tokrat ponovno v sodelovanju z http://www.proteini.si/sl/.  Se spomnite objave o BELJAKOVINSKIH PALAČINKAH, če še nisi prebrala si lahko prebereš na tej povezavi ---> http://www.angelbeauty.si/2016/04/healthy-post-proteinisi-beljakovinske.html.

Tokrat pa sem testirala njihov znano sladico BATTERY PROTEIN PUDDING.



BATTERY PROTEIN PUDDING 120g

Beljakovinska sladica z zelo malo maščobam, ogljikovimi hidrati in seveda sladkorji. 
Sladica, ki se jo lahko lotiš res brez slabe vesti.
Na voljo sta 2 okusa ČOKOLADA in CRISSPY VANILLA YOGHURT. 

Izdelek sem najprej opazila na njihovih socialnih omrežjih in nato seveda še na reklamah, kjer mi je izgledal res Yummy. No pa sem si le vzela čas in ga preizkusila.
Kot pri palačinkah sem najprej dvomila v okus in ja tudi ta sladica me je presenetila tako z okusom, kot tudi z sestavinami.

KAJ PONUJA PUDDING?
  • Prispeva k rasti mišic
  • Super večerni prigrizek
  • Odličnega okusa
  • Lahko ga uživate brez slabe vesti
  • Bogat vir BCAA in glutamina
  • Zmanjšuje željo po sladkorju
  • Brez glutena
  • Brez aspartama
  • Z malo sladkorja

SESTAVINE:
Koncentrat micelarnega kazeina (iz mleka), sredstva za zgoščevanje (ksantan gumi, karagenan), polnomastnomleko v prahu, škrob voskaste koruze, arome (Vanilla, Yoghurt, Cream), ProCrisp krispi iz izolata sirotkinih beljakovin (izolat sirotkinih beljakovin iz mleka, riževa moka , sojin lecitin), skuta v prahu (iz mleka), sladila (sukraloza, acesulfam K).

Na 100g ima je 14 OH, od tega le 7,7g SLADKORJEV. Ogromno PROTEINOV, 63g. 

PRIPRAVA:
Najbolj preprosta priprava kar bi si jo lahko želeli.
120g posodico napolnite z 500ml VODE ali MLEKA. Močno zaprite in nato možno stresajte, dokler v lončku ne nastane homogena masa. 
Priporočeno je da izdelek za 2 urice postavimo še v hladilnik, da izdelek postane hladen in tako bolj dober in okusen. 

ME JE PREPRIČAL?
Definitivno! Izredno okusen in po vrhu še zdrav. Zelo lepo diši po vaniliji in jogurtu.
Je seveda drugačen kot tisti ''ne zdravi'', a res slasten. 
Imela sem ga za cc 4x, za 4 posodice. 





CENA in KJE KUPITI?
Cena je 5,99€, kupite pa jih lahko na tej povezavi http://proteini.si/sl/store/item/I/3812/ in pa njihovih trgovinicah po sloveniji. 

LP, Sandra

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Zgleda odlično, ga bom za foro kupla :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Oprosti, ampak glede na sestavine mi tole res ne deluje kot zdrav obrok. Mislim, da to, da sladkor nadomestiš s samo kemijo res ne more biti ključ do uspeha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pejt pogledat sestavine ostalih pudingov, pa se pol javi. :)

      Izbriši
  3. Sploh ne pravim, da so ostali zdravi, ampak tudi za tega se mi zdi, da si ga prekmalu razglasila za takega =)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca