www.vipbejba.si ---> LASNI PODALJŠKI

Pozdravljene dame! Kot ste že opazile, sem pred kratkim dobila LASNE PODALJŠKE , katere mi je poslala  http://www.vipbejba.si/  SHOP. V ...

Pozdravljene dame!

Kot ste že opazile, sem pred kratkim dobila LASNE PODALJŠKE, katere mi je poslala http://www.vipbejba.si/ SHOP.
V njihovi spletni trgovinici najdete velik izbor lasnih podaljškov in verjemite, če se odločite za nakup bo izbira res težka. http://www.vipbejba.si/index.php/lasni-podaljski.html.



KAJ SEM IZBRALA?
Sem izbrala navadne podaljške, v odtenku: PRAMENASTO BLOND.
Težko sem izbrala pravi odtenek, saj imam na svojih laseh Balayage, se pravi zgoraj imam temenjši odtenek in spodaj svetlejši. 
Malo je bilo vidne razlike, a me je barva podaljškov tako navdušila, da sem se odločila da jih obdržim in jih naslednjič nesem k svoji frizerki in da skupaj najdeva podoben odtenek.

Pohvalila bi tudi Uršo (vipbejba), katera mi je prijazno priskočila na pomoč, pri iskanju pravega odtenka. 



ZAKAJ IZBRATI PRAV TE PODALJŠKE? 
Našla sem ogromno pritrdilnih odgovor, zakaj jih izbrati, vas zanima katere?

1. Zato ker so izredno lahki in tehtajo samo 130g. Pri uporabi nisem imela nobenega občutka težnosti, kot da bi nosila svoje lase. 
2. Ker so res dovolj dolgi in ne preveč. 60cm je dolžina, katere bi si želelo skoraj prav vsako dekle. Je tako punce?
3. Zato, ker jih lahko toplotno obdelujemo do 180 stopinj. Idealno za kodranje ali ravnanje. 
4. Lasje so res naravnega videza, prijetni na dotik, Uporaba je cc 5 do 12 mesecev, odvisno kako pogosto jih uporabljamo.
5. Z njimi ni veliko dela, saj so samo na 3 zavesice in da postaneš dolgo laska je potrebno največ 2min.

CENA?
Cena je zelo ugodna in sicer 34,90€, kar je za tako lepe laske res primerno.

KAJ MI NI BILO VŠEČ?
Težko bi rekla kaj mi ni bilo všeč, mogoče edino to, da sem dobila občutek, da hitro odpadajo. 
A se je po nekem času umirilo. 

IN KAKO IZGLEDAJO PODALJŠKI NA MENI?
Na žalost sem se pozabila poslikati pred podaljški, a saj veste kako izgledam brez podajškov. :)






Lp, Sandryca <3

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Jaz bi na tvojem mestu še kodrčke naredila, potem se res ne vidi da so podaljški :D

    OdgovoriIzbriši
  2. kako se ti lepo ujemajo z barvo tvojih las. In ja, če še kodrčke nardiš že res ne bi pomislu, da nosiš podaljške:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf škoda, da nisem prej izvedela, sem za poroko iskala neke podaljške, ampak okej no, saj smo videli, da mi dolgi lasje k tisti poročni obleki ne bi 'sedli', vsekakor po poroki kupim podaljške, da si bom lahko privoščila kakšne frizurce več :) dobra objava, se mi zdi, da se ti lepo ujemajo z barvo tvojih las, mam jaz nekaj podobnega, zgoraj temnejše, spodaj svetljše.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca