LIERAC; Micelarna voda in Maska za obraz

Pozdravček damice! Tokrat sem imela ponovno možnost testirati izdelke za obraz. In tokrat nisem testirala nobene kreme, temveč MICELARNO V...

Pozdravček damice!

Tokrat sem imela ponovno možnost testirati izdelke za obraz. In tokrat nisem testirala nobene kreme, temveč MICELARNO VODICO LIERAC za čiščenje obraza in pa LIERAC PREMIUM MASKO ZA OBRAZ.
Sta me izdelka navdušila?

NEKAJ BESED O KOZMETIKI LIERAC
Linija Lierac ima paleto visoko kvalitetnih in učinkovitih izdelkov, namenjenih negi obraza in telesa današnje sodobne ženske. Lierac izdelki nudijo vsaki ženski, neodvisno od tipa kože ali starosti, edinstven občutek luksuza, glamurja in nego, ki jo njena koža potrebuje. Izdelki so ustvarjeni iz vrhunske tehnologije, ki izkoristi bogastvo aktivnih rastlinskih snovi. - http://mediforma.si/




LIERAC- Micelarna voda za čiščenje ličil obraza in oči 50ml

Izdelek, ki sem ga testirala je bil v testni embalaži 50ml in več kot dovolj ga je bilo da sem ga lahko testirala. Vodica je primerna za vsak tip kože, tako za suho, mastno, kot tudi za mešano. Priporočajo jo tudi za občutljivo kožo.
Je izredno prijetnega vonja, dišava POTONIKE in pa BELEGA MOŠUSA.

SESTAVINE
- ECOSKIN, ki je kompleks s probiotiki
- EKSTRAT ČRNEGA SLEZA, deluje pomirjajoče
- EKSTRAT LANOVEGA SEMENA, ščiti kapilare in raztruplja
- VITAMIN B5, ki spodbuja rast trepalnic

NALOGE MICELARNE VODE
Seveda glavna naloga je odstranitev ličil iz oči in obraza, ter tako nudi koži občutek svežine.
Naloga vseh sestavin v vodici pa je ŠČIT MIKROFLORE in pa KREPITEV.

UPORABA IN ZADOVOLJSTVO:
Uporabljala sem jo 1x dnevno, ko sem zvečer odstranjevala ličila.
Se strinjate, da je čudovita embalaža, prijetna za oko. :) Mislim da vsem prija vijolično-roza barva. :)
Izdelek je prijeten za kožo in prav tako izredno prijetnega vonja. 
Koža je bila po uporabi gladka in mehka, brez sijaja in na koži ni bilo nobene sledi o suhosti.


CENA IN KJE KUPITI?
http://mediforma.si/prodajni_program/dermatoloska_nega/160/lierac_voda_za_ciscenje_licil_obraza_in_oci_200_ml/
Ker je izdelek trenutno v akciji, bosta za 200ml vodice odšteli samo 8,30€.




LIERAC PREMIUM- Maska za obraz PROTI ZNAKOM STARANJA 75ml

NA KAJ UČINKUJE?
- Na globoke gube
- Neenakomerna polt
- Temne lise 
- Tekstura kože

Po uporabi naj bi bila koža bolj SVETLA, POMLAJENA, VITALNA in posledično MANJ UTRUJENA. 

Opravili so tudi klinični preizkus in po 4 tednih uporabe maske na bi koža izgledala nekako takole:
- GLOBOKE GUBE SE ZMANJŠAJO
- ČVRSTA KOŽA
- MANJ VIDNE TEMNE LISE
- BOLJŠA KOŽNA TEKSTURA

SESTAVINE:
- PREMIUM CELLULAR COMPLEX, ki je pravi magični eliksir
- 10% HIALURONSKA KISLINA
- MIKRO PIGMENTI

UPORABA in MNENJE
Masko sem uporabljala 2 tedensko in jo nanaša na očiščeno in suho kožo. Na žalost sem se mogla izogniti predelu oči. Masko sem na obrazu pustila 5 do 10min, seveda se mi je ponavadi mudilo in tako je na obrazu ostala cc 5min. Za odstranjevanje sem uporabila vatke.

Navdušila me je ČUDOVITA ČRNA EMBALAŽA, z detajli ZLATE BARVE, idealna za PREMIUM kolekcijo. Maska je izredno GOSTE teksture, kot nekakšna krema za obraz. Vonj je prijeten in ne preveč vpadljiv. Navdušilo me je to, kar je pri tej maski drugače in to je da masko nanašaš na suho kožo in ne vlažno in da masko odstraniš z vatkami in ne z vodo, kot je to ponavadi. 

Koža je bila po uporabi mehka in gladka, ostalih izboljšanih znakov nisem ŠE opazila, uporabljam pa jo približno 2 tedna. 

KJE KUPITI?
Kupi se jo na strani http://mediforma.si/, kjer pa je trenutno ni v prodaji.





Lp, Sandra!

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca