STENDERS; Body cream in Shower gel

Pozdravček dame! Pa je tu ponedeljek in z njim nov teden. V decembru sem prejela najbolj cute in super paketek kozmetične firme STENDERS, k...

Pozdravček dame!
Pa je tu ponedeljek in z njim nov teden. V decembru sem prejela najbolj cute in super paketek kozmetične firme STENDERS, kateri je vseboval same dobrote za moje telo. :)


1. BODY CREAM- Peony
Krema za telo, ki vsebuje cvetlični vonj potonike s kančkom karitejevega masla.
Je malo bolj tekoče konzistence, vendar me to prav nič ni zmotilo, saj so kreme s cvetličnimi vonji meni najljubše. Embalaža je čudovito vijolične barve, ki vsebuje 200ml kremice. Kremo sem uporabljala po tuširanju in za mojo kožo je malo premalo vlažilna, saj imam zelo suho kožo v zimskih časih.

2. BODY CREMA- 24 carat gold
Ohh kako pa je ta kremica super, pa kako diši, lepšega vonja ne bi mogla imeti. Je malo drugačna embalaža od prejšnje, saj je ta kremica v stekleni embalaži in vsebuje 180g kreme.
Krema vsebuje 24 karatno koloidno zlato, granatno jabolko in arganovo olje. Kremica vredna nakupa.
Zelo hitro se vpija, kar me je najbolj prpričalo, kljub tedu da je bolj gosta od prejšnje. In seveda je bolj primerna za mojo kožo, saj je bolj mastna in vlažilna.

3. SHOWER GEL- Pearl
Da ne govorim o temle čudovitem shower gelu, ki diši božansko in da se vonj obdrži kar nekaj ur po tuširanju. Gel, ki ima barvo pravega bisera, je zelo goste konzistence.
Shower gel je bil pakiran v zelo lepi kartonasti embalaži, to je bila tista pika na i, ki me je res prepičala. Koža po tuširanju, tako kot piše...postane žametna in mehka in prav nič jo ne izsuši.


Sandryca!

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Jaz te kreme z "zlatom" ne morem prehvalit, ena boljših krem zadnje čase, po tekstruri mi je sicer taka gelasta, ampak je super vlažilna.
    Jo bom tudi jaz predstavila na blogu.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca