JOHNNY ORGAZMUS- ANTIOXIDANT kakavov piling

Nov dan, nov post...Pozdravček damice! Danes vam predstavljam najbolj top izdelek, MUST HAVE vsake ženske, dekleta, mamice, žene... Preds...

Nov dan, nov post...Pozdravček damice!
Danes vam predstavljam najbolj top izdelek, MUST HAVE vsake ženske, dekleta, mamice, žene...
Predstavljam vam JOHNNY ORGAZMUS- ANTIOXIDANT kakavov piling, SUPER SKIN FOOD! Več o izdelkih si lahko preberete in kupite tukaj http://johnnyorgazmus.si/.


Kakavov piling, prava hrana za naše telo. Aktivno vpliva na na naš celulit, strije, akne in še in še...
Čudovit anitoksidant, saj ne vsebuje čisto nič kar bi lahko škodovalo naši koži oz. našemu telesu, se pravi da je brez umetnih barvil, brez konzervansov...
V teli preprosti vrečki boste našli sestavine kot so; criollo kakav v prahu, sladkor kokosove palme, kofein iz najboljših arabica kavnih zrn, vlažilna regeneracijskima olja in čista himalajska sol.
Embalaža je preprosta, tudi ko jo že odpreš, ima tesnilo in tako ostane vedno lepo zaprto.

Skrata, piling sem uporabila zvečer ob tuširanju. Ko sem embalažo odprla je ven zadišalo po kavi, vsaj tako me je spomnilo, kljub temu da je to kakav, dišita zelo podobno. Zelo prijeten na dotik.
Nežno sem ga vtrla v kožo po celem telesu, pustila delovati 5min in nato sprala. Po 5min sem kakav iz kože sprala.
Koža je bila po uporabi neverjetno mehka in zelo voljna, kot bi si telo namazala s kremo po tuširanju, dejansko tak je bil občutek :).


Tole zadevico bom uporabljala kar 1x tedensko in ko mi jo zmanjka, jo definitivno kupim!
Vse pohvale Johnny! :)

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Great blog♥
    Happy Christmas♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz nonstop videvam reklamo na Fbju o temle izdelku in jo vedno preskočim ker sploh nevem v čem je finta, sedaj ko sem pa prebrala tale post mi je veliko bolj jasno, mogoče celo nabavim tale piling :) skratka super objava !:)
    Cindysabolcecblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca