CATRICE; MADE TO STAY Smoothing lip polish

Čaoooo :) Zadnje čase me zelo navdušujejo matt šminke in lip glossi. Prejšnji teden sem naletela na CATRICE; MADE TO  STAY Smoothing lip po...

Čaoooo :)
Zadnje čase me zelo navdušujejo matt šminke in lip glossi. Prejšnji teden sem naletela na CATRICE; MADE TO  STAY Smoothing lip polish, ki po nanosu obljubljala matt ustnice oz. matt lip gloss.
Odtenek, ki sem ga kupila se imenuje: 020 Jen & Berry's.


Skratka, izdelek meni osebno ni prepričljiv. Na prvi pogled izgleda zelo lepo, ko pa sem izdelek nanesla na ustnice sem ugotovila da je premalo pigmentiran. Zelo dolgo je trajalo da se je lip gloss sploh posušil in tako zgubil sijaj in na ustnicah izgledal matt.
Zelo hitro se ''izgubi'' na ustnicah in ko se posuši pigment še bolj izgine.

                                                                                     Gloss takoj ob nanosu!

                 Ko se je skoraj posušil, trajalo je dobre pol ure in še zdaj ne vidim matt izgleda.

                                                     Takole pa izgleda po 2 urah!




Lep začetek tedna vam želim! :)

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Zanimivo, meni je pa tale gloss - šminkica TOP...full pimentirana, obstojna, dišeča..same pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo :o. Meni ta v pink pink barvi (mission pink possible, imam nekje na blogu objavo) zdrži FUL časa. Sploh ne gre dol. Sicer ni MAT, ampak shiny, samo pusti tak lep stain <3.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni osebno pa je ta izdelek res TOP :) kot je rekla ena punca zgoraj, pigmentiran, obstojen, dišeč, pusti lep stain.. same pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni osebno prehitro izgubi pigment, sej drugače brez skrbi... ga ne bo nič ostalo :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca