OCENA; BALEA- čistilna pena

Hey Hey Damice! BALEA- čistilna pena, uporabljam že kar nekaj časa, ubistvu jo s fantom uporabljava kar oba. :) Je zelo praktična, obraz i...

Hey Hey Damice!
BALEA- čistilna pena, uporabljam že kar nekaj časa, ubistvu jo s fantom uporabljava kar oba. :)
Je zelo praktična, obraz imaš očiščen 1,2,3. :)


Sama embalaža vsebuje 150ml čistilne pene ima vonj lotosovih cvetov in povem vam...diši resnično božansko. Primerna je za normalno in mešano kožo.
Sama sem jo uporabljala zjutraj in zvečer in prav tako tudi fant.
Najprej sem navlažila kožo z vodo in nato nanesla penico po celotnem obrazu, naj poudarim da se vonj zelo lepo obdrži na koži.
Po uporabi prejšnjih čistilnih pen, je bila moja koža zategnjena in suha...pri tej je popolnoma kontra, saj se občuti da je moja koža mehka in navlažena. Res TOP izdelek.


You Might Also Like

2 komentarji

  1. Tudi jaz jo imam in sem res zadovoljna. Super izdelek. :D xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz imam Niveino in milslim da jo bom uporabljala do konca življenja za čiščenje obraza ! :D


    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca