OUTFIT POST; Lovely Lace

Pozdravček moje damice :) Ponovno je tu en kratek postek o mojem OUTFITKU :) ... LOVELY LACE <3 ! Take a look ;)                   ...

Pozdravček moje damice :)
Ponovno je tu en kratek postek o mojem OUTFITKU :) ... LOVELY LACE <3!
Take a look ;)

                                                                    TOP, NECKLACE, WATCH; Ebay
                                                                    JEANS; Tally Weijl
                                                                    BAG; Infashion


You Might Also Like

16 komentarji

  1. Ful lepo vse skupaj paše! :D A si torbico zdaj poleti kupila? Morm malo pogledat če majo še kaj podobnega, rabim kakšno novo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. super outfit :)) ali mi lahko poves kako se imenuje urica, da jo najdem na ebayu?

    Hvalaa ***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :)
      glede ure...sm čist tko naletela na njo, nisem nič iskala :)

      Izbriši
  3. Lep outfit:) Mi je všeč ta majčka. Sem si ravno zadnjič kupila te zapestnice iz H&m, super so:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Celoten outfit je čudovit. Torbica pa sploh izstopa, res je lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit outfit, res se ti poda! (: xoxo

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa si in barva nohtov mi je všeč (:

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca