MAKEUP REVOLUTION & I LOVE MAKEUP

Hey hey lepotičke! Danes ocenjujem meni trenutno najljubše izdelek MAKEUP REVOLUTION & I LOVE MAKEUP , izdelke ki jih lahko kupite na  ...

Hey hey lepotičke!
Danes ocenjujem meni trenutno najljubše izdelek MAKEUP REVOLUTION & I LOVE MAKEUP, izdelke ki jih lahko kupite na http://www.licila.si/,
Prav od njih sem pred nekaj časa prejela čudovito paletko senčil, sama sem tudi opravila manjši nakup.


1. BLUSHIG HEARTS- triple baked blusher
Tole pa je bila ljubezen na prvi pogled. :)
Kakšne barve.... čist sm inlove. haha :) Priznam...embalaža je bila tista, ki me je prepričala v nakup.
Ko pa sem tale blusher dobila domov, šele potem je bil tale nakup TOP. :)
Čudovite barve, ki se popolnoma prilegajo mojim ličnicam. Zelo obstojen, zadvoljivo pigmentiran. Ne zamenjam ga! :)

2. WOW Gloss
Nenavadna embalaža lip glossa...že to je bil razlog za nakup, in prav tako tudi ta čudovita oranžna (poletna) barva, ki bo popolnoma pasala na moje ustnice to poletje.
Izjemno pigmentiran lip gloss, me je popolnoma prepričal... in že razmišljam o nadaljnih nakupih, oz. o nakupih drugih barv. Tudi obstojnost je super!

3. I HEART MAKEUP- paleta senčil
Paltka ki pa meni čisto prepričala. Že same barve nisto, tise moje...tiste zemeljske, saj sama obožujem bolj rjave odtenke. Določenih vem dan nikoli ne bom uporabila. Moram pa priznati, da ko sem bila mlajša in sem še hodila po žurih, je bilo na moji očeh..cela paleta barv. :)
No bolj se staram... manj hočem biti vpadljiva.
Tudi pigmentirana ni zelo, no zame čisto dovolj... prisegam bolj na nežne odtenke, vendar kakših od vas ne bi odgovarjala, sploh pa našim blogerkam, ki so stroge do takih reči. :)
Paletka vsebuje mat senčke in prav tako tudi, šimraste odtenke...v palteki najdete 16 različnih senčk in prav tako tudi aplikatorček. Embalaža je pa res cute.

4. ANTI BACTERIAL BRUSH SHAMPOO 200ml
Sama še nikoli nisem kupila nobenega šampončka za moje čopiče, ko pa sem na spletu vidla tale šampon, in ko sem brala kako ga hvalijo tudi drugi... sem si rekla, tole moram kupiti. :)
No sedaj je pri meni...in zadvoljna sem full, redno čiščim svoje čopiče, ki so sedaj čisto kot še nikoli. :) Preposta uporaba: malo količino šampona naneste na posamezen čopič, umijete tako da čisto sperete šampon in to je te, na koncu le počakate da se čopič do naslednje uporabe čisto posuši.


You Might Also Like

1 komentarji

  1. I think that the brush shampoo is waiting for me at the post office today :) Also my first purchase of anything specific for my brushes, sooo excited :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca