OCENA; izdelki BOTTEGA VERDE

Pozdravček damice :) Kakšna 2 tedna nazaj sem si proviščila res po dolgem času en ornk nakup in prav takrat me je potegnilo v malo kjut trg...

Pozdravček damice :)
Kakšna 2 tedna nazaj sem si proviščila res po dolgem času en ornk nakup in prav takrat me je potegnilo v malo kjut trgovinico BOTTEGA VERDE, ki je polna naravne kozmetike.
Imela sem namen kupiti shower gel črne vanilije, ki sem ga videla pri teti.
Ko pa sem prišla tja, sem nisem mogla upreti, da ne bi kupila kaj več. :D
Torej, v nakupovalni vrečki se je znašel; CVETLIČNI PARFUMČEK, KREMICA ZA ROKE in SHOWER GEL. Naj izdelke na kratko opišem.... naj še povem, da so bili vsi izdelki znižani.


1. CVETLIČNI PARFUM; Giardiani Toscani 50ml
Parfumček, ki me je čisto navdušil tole poletje, prijetni nežno-svežo-cvetlični vonji, so me čisto omamili. Ko ga prvič povohaš se mogoče zdi, da je malo močen, vendar ko se ta razdiši je za moj okus popolen. V parfumu se skriva čutno srce jasmina in potonike in sublimira kožo s toplimi melodij pačulija in mošus. Če imate rade sveže-cvetlične vonje, bo ta pravi za vas. Cena v akciji je bila slabih 17€.


2. KREMA ZA ROKE- črna vanilija 75ml
Ohhhh... če imate rade vanilijo in sladke vonje, je tale pravšnja za vas. :) Priznam da je razlika vonjev med obično vanijo, ter črno vaniljo. Črna vanilija je malo bolj močna kot navadna vanilija, in mogoče me je prav to malo zmotilo, prav ta močni vonj. Lahko bi bil malenkost bolj nežen. Vendar sama krema je super, dovolj hranljiva, ne preveč mastna in porabiš jo res minimalno. Cena kremice je dobrih 5€, v akciji seveda. 


3. SHOWER GEL; Vanilij in mira 400ml
Čudovit orientalski vonj gela za tuširanje, ki je primeren prav za vse vrste kož. Kožo ne izsuši, in vonj zelo dolgo ostane na koži, še ko se zjutraj zbudim, ga voham na pižami. :)
V embalaži ga je kar veliko in sicer 400ml, kar je za eno dobrih 5€, zelo ugodno.





You Might Also Like

1 komentarji

  1. Kremica je super, sem jo dobila pri sodelovanju z njimi (črna vanilija) vonj je pa res specifičen :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca