OCENA; STENDERS- masažno olje proti celulitu

Že kar nekaj časa nazaj mi je STENDERS poslal v test MASAŽNO OLJE PROTI CELULITU.  Sama nikoli nisem uporabljala oz. kupovala teh izdelkov,...

Že kar nekaj časa nazaj mi je STENDERS poslal v test MASAŽNO OLJE PROTI CELULITU. 
Sama nikoli nisem uporabljala oz. kupovala teh izdelkov, ker na splošno nisem vrjela v njih, in vem da ta izdelek veliko potegne za sabo in sicer; veliko gibanja, zdrava prehrana, ter pitja veliko tekočine.


Sama imam kar nekaj celulita, se mi je pa porodu kar dosti zmanjšal, saj sama tako opazim :), predvidevam da zaradi, daljših sprehodov z mojo Kim, in sedaj zaradi neprestanega laufanja za njo...no tudi to je nekakšno gibanje. :)

No sem se pa le odločila, da izdelek sprobam in ocenim. Skratka uporabljala sem ga kakšen slab mesec, nanesla vsak večer, po tuširanju... občasno sem naredila tudi piling.
Olje sem nanašala izrecno samo na ritnice in stegna, ter ga nežno vmasirala v kožo.
Samo olje je kar zelo tekočne, vendar nisem opazila, da bi mi na oblačilih oz. pižami puščal mastne madeže.


Po slabem mesecu, je bila koža malo bolj napeta, vendar hude razlike nisem opazila, je bila pa koža toliko bolj nežna, mehka, in seveda nahranjena. Vredno je probati, nimam kaj izgubiti, če rutino nadaljujem. :)

You Might Also Like

3 komentarji

  1. jaz sem pa ful zadovoljna, itak čudežev ne dela, ampak tej izdelki meni skupaj s fitnessom in zdravo prehrano dosti pomagajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. trenutno res nimam časa za fitnes...itd, ko bo šla pa Kim v vrtec, si bom pa tut jst kej takega lahko privoščla :) se pravi do septembra...

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca