OCENA; Akoma- Karitejevo maslo

V test sem preko strani http://akoma.si/   dobila KARITEJEVO MASLO , primerno za nego kože telesa in obraza. Embalaža vsebuje 150ml kar...

V test sem preko strani http://akoma.si/  dobila KARITEJEVO MASLO, primerno za nego kože telesa in obraza.

Embalaža vsebuje 150ml karitejevega masla.
Maslo je stepeno, čisto in organsko pridelano, ter seveda 100%.
Je izdredno vlažilno, hranljivo, ter naravno obogateno z vitamini A in E. Namenjeno je za vse vrste kože.

Maslo sem na kožo nanesla v manjši količino, ker je kar mastno, kar je za mojo kožo definitivno fantastično.
Maslo sem rahlo vmasirala v kožo, vendar sem ga uporabljala samo za nego telesa in ne za nego obraza, ker se meni osebno zdi maleknost premasten za moj obraz.
Na koži je učinek super, uporabila sem ga vsak drugi dan in sicer po tuširanju, koža je izjemo voljna ostala kar do 3 dni. Tudi pri naslednjih tuširanjih se je očitno videlo, da je maslo še vedno na koži, in tako je bila  moja koža zaščitena pred suhimi vplivi okolja.

Cena izdelka je 13,30€, kupite ga lahko TUKAJ .

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Obožujem karitejevo maslo!<3 Meni je super tudi za obraz pa imam mešano kožo, sploh pozimi, ne predstavljam si, da ga ne bi uporabljala! :) x

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz rada uporabljam karitejevo maslo, sploh na kakšnih suhih predelih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz, ampak tudi samo za telo... Mogoče bi bilo enkrat fino poizkusit na obrazu, da vidim če bi mi ustrezalo...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca