OUTFIT POST; Stay strong, make them wonder how you are still smiling :)

Well Hello ;) Za mano je kar težko obdobje, kar nekaj težavic... ampak vse eno me ne spravijo v slabo voljo, saj je na vsakem koraku z meno...

Well Hello ;)
Za mano je kar težko obdobje, kar nekaj težavic... ampak vse eno me ne spravijo v slabo voljo, saj je na vsakem koraku z menoj moj mali sonček.
Kot sem že povedala, sem se za nekaj časa preselila v Ljubljano, ker je v mojem stanovanju cela zmeda (poplava)! Zato imam časa na pretek, hodim na kavici, sprehode...no pogrešam malo več sončka. :)
Ampak anyway... LIFE IS BEAUTIFUL. <3
Sem zelo pozitivna oseba in vem da se bo kmalu vse zrihtalo in bomo ponovno skupaj kot one big familiy.
Ja pogrešam mojega dragega, ki pridno skrbi in zrači stanovanje, da se bo čim prej vse posušilo, in da bova s Kimči in seveda z mojim kužijem Shortyem, kmalu prišli domov.

xoxo, Sandryca


                                                                                   

You Might Also Like

15 komentarji

  1. Kok lepaaa! Všeč mi je tvoja nova barva :) In ta modra ti res paše, zelo luškan outfit.

    Upam da se kmalu vse uredi s stanovanjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cudovita si! Torbica je res huda, ravno nekaj takega iscem ze 100 let :)
    verizica in prstancek <3

    OdgovoriIzbriši
  3. super outfit. :) barva ti noro paše in modra je super zraven. ozadje zmaga!

    p.s Imava enak prstan!. :)

    xoxo,Nina

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice blog :)
    Do you want to follow each other?
    and bloglovin
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep outfit! Posebej torbica mi je padla v oči:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Verižica mi je ful všeč pa res upam, da se ti čim hitreje stanovanje posuši!

    OdgovoriIzbriši
  7. Verižica, torbica in prstan vse je top!
    P.S: Pa želim ti da tvoje stanovanje čimprej okreva :P

    OdgovoriIzbriši
  8. lep outfit pa nova barva ti zelo paše! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštna. Modra barva ti res paše... Pa barva las tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. świetna stylizacja obserwuje:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca