OCENA; AKOMA- Afriško črno milo

Tokrat sem testirala ponovno izdelek strani http://akoma.si/ in sicer AKOMA- Afriško črno milo . Črno milo ima zelo širok spekter uporabe;...

Tokrat sem testirala ponovno izdelek strani http://akoma.si/ in sicer AKOMA- Afriško črno milo.
Črno milo ima zelo širok spekter uporabe; za odstravnjevanje ličil, primeren je za nego aknaste kože, za nego grobe in suhe kože, milo lahko uporabljanje med tuširanjem in prav tako tudi za pranje las. Blaži učinke staranja in posledice sončnih opeklin.

Prav takoj me je prepričala luškana embalaža. Milo sem si resnično predstavljala črne barve, ampak sem se motila, črno milo je rjave barve.
Sama sem ga uporabljala za odstravnjevanje ličil, jutranje umivanje obraza, ter za večerno tuširanje.

Najbolj me je prepričal pri odstranjevanju ličil.
Nanesla sem ga direktno na kožo obraza, ga lepo nanesla, ter ga s prsti vtrala v kožo, tudi čez oči.
V stiku z oči me prav nič ni peklo in res se je lepo odstranilo ličilo, no malo sem si le pomagala z vatkami. Koža je po uporabi mila resnično mehka, gladka, sveža in daje nekakšen občutek popolne kože.

Milo je 110g, njegova cena pa je 7,20€. Res vredno nakupa.
Lahko ga kupite TUKAJ.
No že sama stran z izdelki me je resnično prepričala in vem da jo bom kar redno obiskovala.


You Might Also Like

1 komentarji

  1. A potem ni na koži tistega zategujočega občutka po uporabi tega mila? :) Glede na to, da je moja koža zadnje čase kar muhasta, tudi sama razmišljam o nakupu kakega takega mila, tak da mi je ta tvoja ocena kar uporabna :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca