ZIAJA nega obraza s kozjim mlekom

Pozdravček damice! Kar lep čas sem testirala ZIAJA kreme za obraz, DNEVNO in NOČNO kremo . Gre za izdelka iz linije, kateri vsebujejo KOZ...

Pozdravček damice!
Kar lep čas sem testirala ZIAJA kreme za obraz, DNEVNO in NOČNO kremo.
Gre za izdelka iz linije, kateri vsebujejo KOZJE MLEKO
Ko sem prejela izdelka in ko sem prebrala, da vsebujeta kozje mleko, priznam da nisem bila prav zelo navdušena, ker sama mleko ne pijem,  kaj šele kozje. 
No saj vem, da to ni bilo mišljeno za piti, temveč za nego kože.
Skratka, po premisleku sem se negi preprosto prepustila.

V sami liniji boste našli:
- DNEVNO in NOČNO kremo za obraz
- GEL ZA PRHANJE
- KREMA ZA ROKE
- BALZAM ZA TELO

Sama sem testirala kremi za obraz!



DNEVNA KREMA 50ml

Krema, namenjena suhi koži z gubicami, ki pa mene že kar malo lovijo. :)

NALOGE DNEVNE KREME S KOZJIM MLEKO:
- izjemno vlaži prav vse sloje kože
- nadomešča pomanjkanje naravnih hranilnih snovi
- poveča revitalizacijo kože 
- gladi manjše gube
- učinkovito blaži razdraženo kožo

SESTAVINE: 
- complex kozjega mleka
- provitamin B5
- organski filtri UVA/UVB
- Vitamin A
- Vitamin B

MOJA IZKUŠNJA:
Kremo sem uporabljala v jutanjem času, ponavadi kar pod makeup-om. 
Je izjemno lahke teksture, nežnega in ne vpadljivega vonja. 
Se zelo hitro vpije in porabiš jo čisto malo ob nanosu na obraz. Sploh nisem imela občutka da vsebuje kakršno koli kozje mleko. 


NOČNA KREMA 50ml

Nočna krema, ki je po sestavinah in nalogah zelo podobna dnevni.

NALOGE NOČNE KREME S KOZJIM MLEKO:
- vlaži vse sloje kože
- z jačanjem naravnih kislin, preprečuje dehidracijo
- poveča revitalizacijo kože in gladi manjše gube
- očvrsti kožo

SESTAVINE:
- Complex kozjega mleka
- vitamin A
- vitamin B

MOJA IZKUŠNJA:
Nočno kremo sem seveda uporabljala zvečer. 
Nočna krema je drugačna po tem da je težje teksture, drugače pa popolnoma čisto ista. 
Vonja identičen dnevni in prav tako je bele barve.



O vseh proizvodih s kozjim mlekom si lahko preberete TUKAJ.
Ziajo pa lahko tudi na njihovi FB strani https://www.facebook.com/ziajaslovenija/.

LP, Sandra

You Might Also Like

1 komentarji

  1. ostatnio kupiłam cały zestaw, jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca