AFRODITA; Intimno milo in Arganovo olje

Pozdravček dame! Danes sem vam pripravila objavo o 2 AFRODITA izdelkih: - INTIMNO MILO Extra Sensitive - ARGANOVO OLJE za lase O dveh ...

Pozdravček dame!
Danes sem vam pripravila objavo o 2 AFRODITA izdelkih:
- INTIMNO MILO Extra Sensitive
- ARGANOVO OLJE za lase

O dveh izdelkih, ki sata izredno pomembna v naši osebni negi.




INTIMNO MILO Extra Sensitive 200ml

Kot nekateri že veste je Afrodita lansko leto izdala svojo linijo intimnih mil.
V tej liniji najedete 3 različna initmna mila:
- NATURAL BALANCE, ki je namenjem posebej za nego in zaščitno naravnega pH ravnovesja
- 3 ACTIVE, ki omogoča nežno čiščenje, blagodejno vlažilno nego in enostavno britje
- EXTRA SESNSITIVE pa je namenjeno za nego občutljive kože intimnih predelov

Sama uporabljam EXTRA SENSITIVE, ki mi je pisan na kožo.
Milo, namenjeno za nego občutljivih intimnih delov.
Zagotavlja zaščito naravnega pH-ja, ter z zelo blagim antibakterijskim delovanjem pomaga preprečevati vnetja. 

Poudarila bi tudi to, da je milo brez dodanih parfumov in nima niti nobenega vonja. 
Da ne vsebuje parabenov, silikonov ali paraffinov!!!

SESTAVINE:
- Bioaktivna mlečna kislina
- kamilice
- Bisabolol

MOJA IZKUŠNJA: 
Milo sem uporabljala 1x dnevno, ob tuširanju. V času mensturacije tudi do 2x dnevno.
Milo je res nežno, brez vonja in se ga res malo porabi. 

Cena je izredno ugodna: 3,70€, kupite ga lahko tudi v njihovi spletni trgovini TUKAJ.



ARGANOVO OLJE, Obnovitvena nega za lasne konice 50ml

Prav tako kot intimna mila so prejšnje leto v prodajo prišla tudi OLJA ZA LASE.
V prodaji so 4je različni:
- ČIČKOVO OLJE, ki preprečuje prekomerno izpadanje las
- OREHOVO OLJE, ki lase nahrani in obnovi, ter poudari lesk temnih las
- SERUM 10 v 1, ki lase ščiti, krepi in obnavlja
- ARGANOVO OLJE, ki lasne konice obnovi, neguje, ter navlaži

V moji redni uporabi je ARGANOVO OLJE in njegove naloge so:
- obnavljanje lasnih konic
- bogata nega
- globinska obnova
- intenzivno vlaženje
- sijoč videz las

SESTAVINE: 
- Arganovo olje
- Kokosovo olje
- Olje makadamije

MOJA IZKUŠNJA:
Olje uporabljam po skoraj vsakem pranju, približno 1-2 tedensko. 
Navdušilo me je to, da olje lahko uporabljaš na mokrih ali suhih laseh, 
Nanašam jih samo na konice, tako da na dlan samo 1x ''špricnem'' oljček, ker je izredno masten, zato morate biti izredno previdni, saj hitro nanesete preveč oljčka in tako dobite videz mastnega lasu, govorim iz lastnih izkušenj. :)
Konice so izredno mehke in še čudovito dišijo.

Cena je 4€ in kupite ga lahko v Afroditini spletni trgovini TUKAJ in prav tako tudi v drugih trgovinah.



Pozdravčki, Sandra!

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Ravno danes sem na sveže oprane lase stresla skoraj pol kile suhega šampona, ker sem tole olje dozirala tako kot vsa druga, ugotovila pa, da je moja glava takšna, kot bi lase pomočila v fritezo, 10 minut preden je bilo treba v službo :D Vem za drugič :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca