NOTD: Alessandro GLAM ROCK + VEGGIE Nail Cream

Pozdravček! Po dolgem času imam malo daljše in močnejše nohte, še sama ne morem verjeti da se mi nič ne lomijo, da so se res toliko učvrsti...

Pozdravček!
Po dolgem času imam malo daljše in močnejše nohte, še sama ne morem verjeti da se mi nič ne lomijo, da so se res toliko učvrstili. 
Danes na mojih nohtih: ALESSANDRO: LAKEC + VEGGIE Nail Cream.



Sama ponavadi nisem za črne barve, sploh pa ne na nohtkih, vendar me je tale lakec popolnoma zasvojil, če ste mogoče opazile, sem ga uvrstila tudi med svoje TOP FAVORITE LETA 2015.
Odtenek laka: GLAM ROCK Black Leather, na nohtih pa sta 2 nanosa

Za svojo obnohtno kožico pa sem poskrbela z VEGGI kremo za nohte, moja je z vonjem 
MELONE + KUMARIC.
Kremica je res super in izredno lepo neguje obnohtno kožico, pa še vegi je. :)





Vso ponudbo si lahko pogledate tukaj http://www.e-kozmetika.si/znamke/3/alessandro.

Lp, Sandryca

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Oh moj predragi Black Leather <3 Oba izdelka sta tudi mene totalno zasvojila :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca