TREUN FRAGRANCE kozmetika

Hey Hey! Za marsikoga od nas, tudi zame, zelo neznana, a naravna kozmetika TREUN FRAGRANCE , ki jo lahko najdete na strani  https://www.tre...

Hey Hey!
Za marsikoga od nas, tudi zame, zelo neznana, a naravna kozmetika TREUN FRAGRANCE, ki jo lahko najdete na strani https://www.tretjeoko.si/.
Kontaktirali so me že pred časom in mi poslali velik paket njihovih izdelkov. 
Tako velik, da sem nekaj kar podarila v nagradni igri. 
Ko bi le vedeli, kako je dišala škatla ko sem jo odpirala. :)

Testirala sem:
- HIDROLAT Pelargonije
- HIDROLAT Laškega smilja
- NARAVNO milo Lavanda
- MASAŽNO OLJ Romantika


HIDROLAT: PELARGONIJE & LAŠKEGA SMILJA 100ml

KAJ JE HIDROLAT?
So izredno uporaben terapevtski material. Lahko se dodajajo v kopeli, v vodo za umivanje obraza, 
Hidrolat je odlični tonik!

HIDROLAT PELARGONIJE se priporoča pri uporabi mastne kože, pri aknah, vidnih kapilarah, opeklinah, razjedah, gladi brazgotine, obnavlja kožo.
Priporočljivo je za dihalne organe in stimulira obrambni mehanizem. 

Pri sami embalaži me je zmotilo to, da na njej ne piše nič o samem hidrolatu. 
Sama sem zanj prvič slišala. Na embalaži piše za kaj se uporablja, ne piše pa kako se ga uporablja in tega preprosto še vedno ne vem!

Kupite ga lahko TUKAJ!

HIDROLAT  LAŠKEGA SMILJA se uporablja na splošno za nego kože, blaži gube, odganja klope.
Poškropimo ga lahko tudi na zunanje rane, saj te zavaruje. Primerno v času stresa!

IZKUŠNJA:
Sama se jih sprobala, vendar učinka še nisem opazila v 1 mesecu.

Kupite ga lahko TUKAJ!



MASAŽNO OLJE ROMANTIKA

SESTAVINE: 
- mandljevo olje
- jojobino olje
- naravni vitamin E

ETERIČNA OLJ:
- pačuli
- sandalovina
- roža rož (ylang ylang) 
- palmarosa

Vibracije eteričnih olj vplivajo na naša subtilna telesa. Olje, ki je namenjeno za romantične masaže.
Sama pa sem ga uporabljala za nego kože in ne za masaže, moj dragi ne mara masaž. :)
Po uporabi je koža res noro mehka in diši res perfektno.

Kupite ga lahko TUKAJ, za ceno 16,47€.



NARAVNO MILO LAVANDA

Kako pa to milo diši, božansko!

Ročno izdelano milo, ki vsebuje:
- olivno olje
- kokosovo olje
- palmino olje
- ter dodatek eteričnega olja lavande

Kupite ga lahko TUKAJ, za ceno 4,33€.




Najbolj ste me navdušila milo in masažno olje, izdelka sta res enkratna in h krati zelo naravna, kar je res super!
TREUN FRAGRANCE lahko najdete tudi na strani https://www.facebook.com/fragrancetreun/.

Lp, Sandra

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Wow to bi bilo potrebno preizkusit, že samo pakiranje je tako luštno. In tvoje fotke so res kul :)

    Visit me-->http://naturallymarcela.blogspot.si/2016/01/face-care.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj tvoje fotografije so res čudovite :D In tale embalaža od tega naravnega mila Lavanda je res zelo zelo prikupna, te kar pritegne :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca