NUXE vs. OLIVAL čarobno zlato olje

Hey Hey dame! Kot sem že pred časom obljubila, je tukaj objava v kateri bom primerjala 2 izredno podobna čarobna olja, NUXE OLJE in OLIVAL ...

Hey Hey dame!
Kot sem že pred časom obljubila, je tukaj objava v kateri bom primerjala 2 izredno podobna čarobna olja, NUXE OLJE in OLIVAL OLJE.
Večino deklet, no prepričana sem da nas je ogromno damic, ki poznamo najbolj znano Nuxovo suho olje z bleščicami. Ker pa je njegova cena kar visoka, si ga nekatere težko privoščimo. 

Sama sem skoraj hkrati dobila v test oba olja, ki sta skoraj identična. Bolj ko sem iskala razlike, bolj sem prihajala do ugotovitve, da jih dejansko ni, no razen cene. 



NUXE Huile Prodigieuse- suho olje z leskom

Nekateri ste verjetno že opazili, da sem na blogu že pisala o olju NUXE 
http://www.angelbeauty.si/2015/11/nuxe-huile-prodigieuse-suho-olje-z.html.
A sem se odličila, da vse eno spet nekaj napišem o njem, da si boste lahko predstavljali kako naj bi se razlikovala.
Skratka, gre za suho olje z leskom oz. drobnimi zlatimi bleščicami, ki je namenjeno za vse stransko uporabo: LASJE, TELO in OBRAZ. 
V flaški kvadrataste oblike, se nahaja 50 ml olja, na voljo pa je tudi 100 ml olja. Edino kar me je pri embalaži zmotilo je to, da se samo olje kar težko dobi ven, osebno bi mi bilo bolj všeč, da bi flaška imela kakšen aplikator. 
Gre za olje, ki je brez konzervansov in ima 95% naravnih sestavin. 
Njegova naloga je mehčanje in hranjenje naše kože, h krati pa nudi sijoč izgled. 

SESTAVINE: vsebuje 6 dragocenih rastlinskih olj in VITAMIN E.
In katera so ta dragocena olja: LEŠNIKOVO OLJE, OLJE MAKEDAMIJE, OLJE SLADKEGA MANDLJA, OLJE ŠENTJANŽEVKE, OLJE KAMELIJE in OLJE BOREČA.
Res bogate sestavine!

CENA OLJA in KJE SE GA LAHKO KUPI?
- 100 ml flaška stane cc 40€, toliko stane na spletni strani lekarnar.com
- 50 ml flaška pa stane malo manj kot 26€, prav tako je to cena iz strani lekarnar.com

Nuxe olje lahko kupite v vseh Lekarnah.



OLIVAL čarobno zlato olje

Prav tako kot Nuxe je tudi OLIVAL suho olje, katero prav tako vsebuje zlati lesk oz. drobne zlate bleščice. 
Namenjen je za LASE, OBRAZ in TELO
Tudi to olje obljublja, da naša koža postane mehka, svilnata in navlažena. 
Pri olju Olival me je navdušila ''pumpica'' za nanos olja, kar daje olju res velik +.
Ni pa nič poudarjeno, da naj ne bi vseboval konzervansov.

SESTAVINE

To olje za razliko od Nuxovega vsebuje 5 različnih olj: LEŠNIKOVO OLJE, MANDLJEVO OLJE, JOJOBINO OLJE, OLJE VRTVNICE in OLJE MAKEDAMIJE. 

CENA OLJA in KJE GA KUPITI?
Olival olje lahko kupite samo v 50ml embalaži in cena na strani bitax.si je 17,90€, našla pa sem ga prav tako na strani lekarnar.com, kje pa je cena 18,87€. Kupi pa se ga lahko tudi v TUŠ drogerijah. 



POVZETEK

- Pri testiranju sem opazila, da je Olival olje malo bolj gosto in malenkost temnejše na koži, skratka koža dobi res učinek bronzerja. 
- Prav tako me je pri Olival olju pritegnila pumpica za apliciranje olja, ki ga Nuxe na žalost nima. 
- Vonj imata oba olja izredno podoben, skoraj isti. 
- Nuxe olje ima eno sestavino oz, olje več
- Kar vas bo po mojem mnenju najbolj prepričalo je CENA, kjer Olival definitivno bolj ugoden. 


Ne glede na to, za katero olje se boste odločili, mi verjemite da ne boste nič zgrešili. 
Olja sta skoraj identična in izredno dobra!

Lp, Sandra

You Might Also Like

8 komentarji

  1. Sem se že spraševala kako zelo sta si ti olji podobni.. :D super, da si mi odgovorila na to pereče vprašanje ;).

    OdgovoriIzbriši
  2. Ali ima tale Olival tudi klasično olje brez bleščic:)*

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuu zanimivo :) Me malo mika, ampak kaj ko imam toliko izdelkov že doma za nego kože :) Mogoče ko porabim Melvitino zlato olje ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bi vmes dodala še Melvitino zlato olje, podobna zadevica, zdej je pa še znižano. Drugače kar sem primerjala je zadevica res dost podobna. Pumpica me pritegne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam Melvitinega, tistega brez blescic, in je se vedno moj Top!

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca