REXALINE Hydra-Shock maska za obraz

Damice pozdravček! V zadnjem delu poletja, se pravi kar nekaj časa nazaj, sem prejela masko kozmetične linije REXALINE, HYDRA-SHOCK . Gre z...

Damice pozdravček!
V zadnjem delu poletja, se pravi kar nekaj časa nazaj, sem prejela masko kozmetične linije REXALINE, HYDRA-SHOCK. Gre za francosko kozmetično linijo, ki jo najdete v poslovalnicah Muller (Celje, BTC Ljubljana, Rudnik Super Nova, Čopova Ljubljana, Koper).


Masko sem res dodobra stestirala. Gre za preprosto modro embalažo, v katere se nahaja 75ml maske.
Maska, ki je namenjen prav vsem tipom kože in njen učinek je izjemno vlaženje in pomlajevanje. 

SESTAVINE: ANTI-AGEING in OSTALE 

ANTI-AGEING 
- Matični mleček z vsemi vitamini in minerali
- Ginseng, ki izredno kožo pomljajuje
- Centella asiatica, ki kožo hladi

OSTALE
- Pomirjajoča kamilica
- Antioksidant Vit. E
- Glicerin

UČINEK: 79% več HIDRATACIJE v 15min. 


UPORABA & MOJE OSEBNO MNENJE:

Uporabljala sem jo tako kot ostale maske, 2 do 3 na teden. 
Nad prvo uporabo sem bila res presenečena, maska je zelo kremasta. Prov prijetno jo je bilo masirati v kožo.
Glede na to da obljublja izredo hidratacijo, me ta učinek ni prepričal. Po sami uporabi je bila moja koža izredno suha in zelo me je zategovalo. Res škoda.
Je pa tudi zelo umetnega vonja, se mi zdi da je izredno parfumirana. 



REXALINE najdete tudi na njihovi FB strani https://www.facebook.com/Rexaline-Slovenija-1044297758915943/.

Lp, Sandryca

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Zanimivo. Meni ponavadi vlažilne maske ful lepo navlažijo kožo... Pa tale verjetno ni poceni...

    OdgovoriIzbriši
  2. Nie znam

    _____________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jz sm jo probala in sem navdusena, 80% boljsa koza, vse borice so zginle in konture obraza cudovite

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca