GUEST POST; I LOVE ARGAN OIL

Hey drage damice! Ne, nisem ta teden pozabila na guest post. :) Tokrat se vam predstavlja Rebeka iz bloga MY LITTLE WONDERLAND. Prav tako...

Hey drage damice!
Ne, nisem ta teden pozabila na guest post. :) Tokrat se vam predstavlja Rebeka iz bloga
MY LITTLE WONDERLAND.
Prav tako ga tudi najdete na njeni FB strani bloga My Little Wonderland Blog.
In kakšen post nam je pripravila Rebeka?


I LOVE ARGAN - WITH COSMETICA AFRODITA

  
Ker obožujem vonj arganovega olja, vam bom predstavila izdelke znamke kozmetika Afrodita, ki so me navdušili. Vsi izdelki zasedajo posebno poličko v moji kopalnici, saj so namenjeni le res celovitemu razvajanju.


 Argan oljno tekoče milo za roke

 Oljno tekoče milo za roke, s hranljivim arganovim oljem, kožo očisti ne da bi jo pri tem izsušilo, jo hkrati izredno neguje ter spodbuja njeno obnavljanje. Nepogrešljivo za suho, razpokano kožo.
Ko sem nazadnje iskala tekoče milo za roke, sem idealnega našla na spletni strani kozmetike Afrodita. Na novo so na trg lansirali to tekoče milo z arganovim oljem. 

Tekoče milo čudovito diši, ima tak sveže sladkast vonj, ki mi je takoj prirasel k srcu. Tekoče milo je srednje goste teksture, ni ne preveč tekoče, niti ne prevč goste teksture. Roke očisti zelo dobro, vonj se na rokah obdrži še kar nekaj časa, moje suhe roke pa so res dobro negovane.
Vsekakor, priporočam !



 Arganovo olje – obnovitven nega za lasne konice

 Drugi izdelek, ki me je navdušil je arganovo olje za lase in lasne konice, ki je na tržiču še dokaj nova zadeva. Bogata mešanica naravnih olj dragocenega argana, makadamije in kokosa obnavlja lasne konice, zaščiti, bogato neguje, globinsko obnovi, intenzivno navlaži in zagotavlja sijoč videz las.
 

Preizkuševanja tega olja sem se zelo veselila, saj izjemno diši, saj vsebuje poleg arganovega olja še olje makadamije in kokosovo olje. Uporabljamo ga lahko na suhih ali vlažnih laseh. Jaz sem ga uporabljala na oba načina. V obeh primerih mi je olje lase zelo lepo navlažilo, vonj je na laseh ostal še par dni po nanosu. Prav tako je primeren za nego suhih lasnih konic, katere so pri meni kar pogoste.  Po redni uporabi olja, se je stanje mojih suhih konic vidno izboljšalo, postale so manj razcepljene in lažje jih je bilo razčesati.

 Mystic Argan mleko za telo in oljni gel za prhanje



Mleko za telo :

Lahka, a nadvse hranljiva kremna tekstura z arganovim in kokosovim oljem zagotavlja popolno nego s pridihom prefinjenih orientalskih dišav. Koža je po uporabi intenzivno nahranjena in prijetno mehka. Primerno za nego vseh vrst kože, še posebej suhe.
Posebnemu razvajanju je namenjeno to čudovito dišeče mleko za telo. Je lahke teksture, ampak je še vedno zelo dobro vlažilno, hitro se vpije in ne pušča nobenega mastnega filma na koži. Koži podari prečudovit sladko svež vonj, ki ga nikakor ne morem prehvaliti. Edino, po mojem mnenju je bolj primeren za hladnejše dni, ko naša koža ni tako izsušena.




Oljni gel za prhanje :
 

 Mistično doživetje pod prho! Arganovo olje bogato nahrani in neguje kožo, medtem ko oljna formula s prefinjenim vonjem pomiri in sprosti vaše čute. Uživajte v negovalnem ritualu pod prho, ki zagotavlja žametno mehko kožo!
Ta oljni gel ima po tušem skorajda enak vonj kot mleko, mogoče malenkost bolj svež, ampak še vedno prijetno sladek. Na prvi pogled je tekstura oljna in tekoča, a se pod tušem spremeni v kremasto in penečo. Za sabo pusti čudovit negovalen občutek, vonj se na koži brez nanosa losjona obdrži še kako uro.
S tem oljnim gelom bi se lahko prhala ure in ure, tako čudovito diši. Vse pohvale.



Nad vsemi izdelki sem več kot navdušena, saj so pri afroditi zadeli v polno s temi prečudovitimi vonji. Če še jih niste povohali in preizkusili, vam definitivno priporočam. Vse izdelke bom zagotovo še ponovno kupila, ko mi jih zmanjka.
Najlepša hvala za branje,
Rebeka


You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca