AUSSIE izdelki

Ojla damice! Tokrat sem testirala AUSSIE izdelke za lase. Že pred blogersko konferenco sem v test prejela 3 izdelke linije Aussie in na t...

Ojla damice!
Tokrat sem testirala AUSSIE izdelke za lase.
Že pred blogersko konferenco sem v test prejela 3 izdelke linije Aussie in na to sem na blogerski konferenci prejela še 2 izdekla. Lucky me, a vendar več testiranja pred mano. :)
Uspela sem testirati vse izdelke, a 2 emblaži sta po nesreči romali v smeti, a nič za to, ocena bo vse eno enkratna, ker so me izdelki res navdušili.



Najprej bi vam rada predstavila ŠAMPON in BALZAM linije REPAIR MIRACLE, ki je namenjen za vse vrste nagajivih las. Sama nimam problemov nagajivih las, ker imam izjemno raven las, tako raven da ko si ga na kodram je dejansko v 1 raven, kljub vsem možnim utrjevalcem. 
Najbolj sem se zaljubila v VONJ teh krasnih izdelkov. Waw, kako pa to diši. Kot da bi žvečila najbolj dišeče čigumije. Tudi druga linija (tista ki je romala v smeti- samo embalaža ) je dišala noro in sicer po grozdju. Bi ga skoraj pojedla...haha!
Rada bi pudarila, da se je sam vonj tudi dolgoročno obdržal na laseh.

UPORABA ŠAMPONA:
Je izjemno mala, saj je šampon res zelo peni in ga ne rabiš veliko, kljub mojim dolgim lasem. 
Daje mi občutek čistosti in kljub temu da moji lasje niso nagajivi, jih izredno gladi. In res so po samem pranju zelo gladki, dišeči, voljni, prijetni na dotik in seveda ne suhi.
V sami embalaži se skriva 300ml šampona.

 KAJ SE SKRIVA V ŠAMPONU; 
Australsko olje makedamije, olje semen jojobe in Avokadovo olje.

UPORABA BALZAMA: 
Balzam, ki je res perfekten. Svoje lase res z lahkotom razčešem, saj je moj las res katastrofa  glede razčesavanja, saj je zelo tanek in se sproti delajo vozljički. In tako je AUSSIE dobro razrešil moje lase. Diši prav tako čudovito kot šampon, le da se v embalaži skriva 250ml balzama. Je pa uporaba seveda manjša kot uporaba šampona. 
Edino kar me je zmotilo je bilo to da sem samo vsebino zelo težko dobila ven in da se ob tem ko se matraš da balzam pride ven, flaška izjemno stisne (nekakšen vakum).

KAJ SE SKRIVA V BALZAMU;
Australsko olje makedamije, olje semen jojobe in Avokadovo olje. Identične sestavine kot v šamponu.



Kot tretji izdelek pa bi vam rada predstavila 3 MINUTNI BALZAM ZA GLOBOKO NEGO POŠKODOVANIH LAS. 
Izdelke, ki pa me ni prepričal. 

UPORABA;
Izdelek sem nanesla na čiste in mokre lase, ter ga seveda pustila delovati 3 minute. Nato sem ga seveda izprala. Meni osebno gre skoraj za navaden balzam, sama razlike nisem opazila. 
Če po pravici povem, me je bolj navdušil res tisti navadni balzam kot pa ta globinski. 
Bi pa dala seveda plus embalaži, ki res nekaj posebnega in prav takšne še res nisem nikjer opazila.
Diši pa čudovito po grozdju. :)

KATERE SESTAVINE SE SKRIVAJO V GLOBINSKEM BALZAMU;
Avstralska melisa, ki lasem nudi vlaženje.


So vas izdelki prepričali?

Lp, Sandryca

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Nice produckts!

    _________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo, mene pa njihovi izdelki niso prepričali. Pa res sem jim dala možnost. Testirala sem jih toliko časa, dokler izdelka v embalaži nisem porabila do konca. Te izdelki res niso namenjeni lasem, ki se bolj mastijo. Že drugi dan sem imela lase takšne, kot da si jih ne bi že cel teden prala. Pa kot vidim imajo tudi druge punce takšne probleme. Vonj je res lep, čeprav zelo umeten, vsekakor pa nakupa ne bi ponovila. Mogoče edino 3 minute miracle, ki res lepo nahrani lase, ampak še to za enkrat na mesec, ker tudi zelo masti lasišče, kljub temu, da ga nanesem samo na konice.

    :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca