NUXE Huile Prodigieuse, suho olje z bleščicami

Pozdravček dame! :) Že kar nekaj časa nazaj sem prejela izdelek znamke NUXE , v paketku se je skrivalo njihovo priznano in seveda vsem nam...

Pozdravček dame! :)
Že kar nekaj časa nazaj sem prejela izdelek znamke NUXE, v paketku se je skrivalo njihovo priznano in seveda vsem nam dekletom, punca, ženam, znano NUXE SUHO OLJE Z BLEŠČICAMI.
Priznam, da sem bila izdelka res izjemno vesela in ga z velikim veseljem začela testirati še isti dan.
Sama zelo obožujem suha olja za telo, jih imam kar nekaj na zalogi in lahko pričakujete tudi kakšno objavo oz. primerjavo vseh teh olj, ki jih imam doma.

Nuxe Huile Prodigieuse, suho olje z bleščicami

 Nuxe Huile Prodigieuse je olje, ki je res vse stransko. Uporablja se lahko pra tako za lase, telo, kot tudi za obraz. Olje z bleščicami je idelano za čas poletja, ko se seveda vsa dekleta rada svetimo in poudarim vso pridobljeno sončno barvo. Samo olje je prijetno odišavljeno (ima res zelo nežen vonj) in vsebuje 30% koncentracijo dragocenih rastlinskih olj.

Sestavine olja: LEŠNIK, MAKEDAMIJA, BOREČ, ŠENTJANŽEVKA, KAMELIJA, SLADKI MANDELJ in seveda VITAMIN E. 

Sama sem prejla manjšo različico ojla in sicer 50ml. Punce, preverjeno: olje imaš res za dolgo, saj se ga uporabi res minimalno. Uporabljala sem ga po tuširanju, včasih zjutraj, včasih zvečer. Izredno me je navdušil na obrazu in dodala sem ga po vsakem makeup, malo na lička, za tisti čudovit lesk, ki ga naredijo te božanske bleščice. Pa še dišala sem. :) Na laseh sem ga uporabljala na konicah in seveda najraje in najbolj pogosto sem ga nanašala na telo. 

Po nanosu je bila koža res izjmeno mehka, gladka, nahranjena in predvsem svetleča. :) Olje lahko kupite v vseh LEKARNAH, na voljo je olje z bleščicami in brez bleščic oba 50ml ali 100ml. 

Olje z bleščicami stane; 50ml 25,82€ in 100ml 40,42€.  Trenutno pa ga lahko v akciji kupite kar tukaj http://www.sophia.si/search.aspx?SearchTerm=huile+prodigieuse+or.

Hvala za Vašo pozornost! 

 

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Fajna objava :) jaz si že to olje tako dolgo kupujem, pa si me zdaj s to objavo še samo bolj prepričala, da ga res moram imeti :).
    J.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšno je pa v primerjavi z Melvito?

    OdgovoriIzbriši
  3. Se že veselim primerjave, to me najbolj zanima ;)
    Xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca