GUEST POST: NAJLJUBŠE JESENSKE STVARI

Pozdravček dame! Danes se ponovno javljam z GUEST POSTOM, ki ga je tokrat za vas pisala CINDY iz bloga http://cindysabolcecblog.blogspot.si...

Pozdravček dame!
Danes se ponovno javljam z GUEST POSTOM, ki ga je tokrat za vas pisala CINDY iz bloga http://cindysabolcecblog.blogspot.si/. In kaj je pripravila?


NAJLJUBŠE JESENSKE STVARI

"Vsak letni čas je lep, a jesen je najlepša". Tako pravi moja mami in čisto prav ima. Vsak letni čas je nekaj posebnega, ampak jesen ima nekaj takega kar vlije lepoto v življenje. Vse te barve, topli sončni dnevi in svež zrak, to je tisto kar imam rada. Prav zaradi tega sem danes to objavo posvetila moji listi najljubših jesenskih stvari. 

1) Takoj ko se poletni dnevi končajo, pridejo iz omare na vrsto tople nadkolenke, ki jih oblečem skupaj z dolgim puloverjem in v tem poležavam cel dan. 2) Kdo pravi, da lahko lučke krasijo tvojo sobo samo pozimi ? No pri meni že ni tako, jaz obesim lučke vsepovsod že oktobra, zato je moja soba polna raznovrstnih lučk, ki polepšajo jesensko atmosfero. 3) Uggice !! Samo kadar ni deževnih jesenskih dni. Tele so trenutno na moji wish-listi. 4) Tole verjetno izgleda kakor kavica, ampak ni. Je moja najljubša pijača - chai latte, ki si jo lahko kupiš v instant vrečkicah v Lidlu ali katerem drugem diskontu. 5) Med najljubšimi stvarmi se zagotovo najde tudi omina jabolčna pita, brez katere si ne predstavljam jeseni. Recept je skrivnost ;) 6) Sem oseba, ki naravnost obožuje sveče. Pri meni ni važno ali je zima, poletje ali pa jesen, sveče gorijo non stop. To jesen sem nora na vonj začinjeno jabolko, cimet ali med. Tale svečka pa je iz Ikeje.




Imaš tudi ti listo svojih najljubših jesenskih stvari ? Če ja, potem jo prosim deli z mano, najdeš me na naslednji povezavi - http://cindysabolcecblog.blogspot.si.

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Tale chai latte pa izgleda res njami :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sej je kr dober, moreš probat enkrat če boš imela priložnost. Ali pa poglej recept na googlu in si kar sama naredi, tak je še boljši :)

      Izbriši
  2. Štumfkiii :)
    chai latte pa nisem še nikoli preizkusila, kakšen okus pa ima? :)

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je indijska pijača in je mešanica čaja, mleka in eksotičnih začimb (cimet, karadamom...) Meni osebno je zeloo dobro, veliko bolje kot kakšen kakav ali pa kava oziroma čaj :)

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca