GUEST POST; ARABSKI MAKEUP

  NAVDIH: ARABSKI MAKEUP Zdravo! :) Ker je tale objava gostujoča, se bom najprej predstavila. Sem Jasna in prihajam iz Sevnice. Obožuj...

 NAVDIH: ARABSKI MAKEUP

Zdravo! :)
Ker je tale objava gostujoča, se bom najprej predstavila. Sem Jasna in prihajam iz Sevnice. Obožujem vse, kar je povezano z makeupom, predvsem rdečila za ustnice so moja šibka točka. :) Imam rada živali, predvsem mačke. Doma imamo same črne, ampak pozor: črne mačke prinašajo srečo, dokazano. ;) Z Aleksandro imava poleg ličil še eno skupno točko: obe delava v zdravstvu. Nisva sodelavki, ampak sva vsekakor obe ponosni medicinski sestri. Delo z ljudmi je neprecenljivo. In ko nekomu polepšaš dan samo s preprostimi besedami, je res čudovit občutek. Bodite dobri, in ne pozabite uporabljati besed PROSIM in HVALA. Zame sta to čudežni besedi. 

Sedaj pa k bistvu. :) 
Že v oktobru sem želela za Halloween objaviti arabski makeup, ki sem ga ustvarila, vendar sem se po premisleku odločila, da ga ne bom objavila takrat, ker nočem da bi kogarkoli užalila. Sama sicer občudujem te lepe ženske, ampak nisem želela, da bi vseeno prišlo do napačnega razumevanja. Tudi sama nerada vidim po internetu dekleta v pomanjkljivih oblekah za maškare, ki se oblečejo kot medicinske sestre, ker je zame to onečaščenje našega poklica, in verjetno bi lahko ta makeup za Halloween marsikatera ženska isto razumela.




Ne vem, kaj je pri arabskih ženskah, ampak sama jih občudujem predvsem zaradi lepe kože (predvsem, če imajo temno), gostih obrvi, in kljub temu, da imajo nekatere na obrazu veliko makeupa, vseeno izgleda prelepo.
Tako sem se odločila, da poustvarim ta makeup.
Za obraz sem uporabila Lorealov True match podlago, povrhu sem uporabila Rimmlov zaključni puder. Za rahlo senčenje obraza sem uporabila Catrice mat puder v kamnu, na lička dodala malo Max Factorjevega baked rdečila in osvetlila obraz s Catrice osvetljevalcem. Žal se tega na slikah ne da ravno opaziti.
Na očeh sem uporabila Urban Decay podlago za senčila, sam makeup oči sem pa ustvarila z Makeup Revolution paletko 100 senčil, tik nad trepalnicami nanesla  Lorealov Gel intenza eyeliner, prav tako sem ga tokrat uporabila tudi pod očmi za večjo intenzivnost. Pod očmi sem poleg eyelinerja nanesla še temno modro gel barvico za oči od Essence, katera je zelo obstojna, in makeup oči rahlo poživi.
Na ustnice sem nanesla Catrice Ultimate mat 360 rdečilo za ustnice. V nosu imam piercing (svetleči kamenček) že kar nekaj let, črni okrogel je pa fake. Na čelo sem si z lepilom za umetne trepalnice prilepila 3 barvne kamenčke za okras, ki sem jih kupila v Mullerju. Okoli glave sem si ovila barvno ruto. Če bi imela lepše lase, bi ustvarila kaj lepšega še na njih, tako sem si pa z ruto malo poenostavila. :)
Makeup ni težko ustvariti, le malo mirne roke rabiš pri nanosu eyelinerja, vendar se tudi sčasoma tega naučiš.



Vam je všeč ta makeup look? Pri slovenskih blogerkah ga obvlada Katja iz Viva la vida bloga, dejansko ona obvlada kompleten arabski izgled, tudi z oblačili. Sama jo občudujem, ker je pogumna, in si želim, da bi bila tudi sama malo bolj drzna. :)

Lep dan vam želim! <3
Jasna

You Might Also Like

7 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca