EUCERIN; CC Cream in Losjon za telo

Pozdravček damice! Tokrat pišem o dveh EUCERIN izdelkih. Testirala sem HYALURON-FILLER CC KREMO in pH5 LOSJON ZA TELO Z DEKSPANTENOLOM. ...

Pozdravček damice!

Tokrat pišem o dveh EUCERIN izdelkih. Testirala sem HYALURON-FILLER CC KREMO in pH5 LOSJON ZA TELO Z DEKSPANTENOLOM.
Naj vam izdelka podrobneje predstavim!


 EUCERIN HYALURON-FILLER CC KREMO 50ml
Sama CC krema nam nudi poenotenje in izboljšanje naše polti. Gre za barvne pigmente, ki izenačijo ten naše kože. Glavne sestavine: HIALURONSKA KISLINA in GLICIN SAPONIN.

Formula združuje visoko- in nizkomolekularno hialuronsko kislino, ki učinkujeta pri izvoru gub, medtem ko bioaktivni glicin saponin spodbuja koži lastno tvorbo hialuronske kisline, ki zapolni gube. ZF 15 in UVA-zaščita učinkovito preprečujeta prezgodnje staranje kože in poglobitev obstoječih gub zaradi UV-sevanja. - http://www.eucerin.si/proizvodi/hyaluron-filler/cc-cream-medium.

UPORABA in ZADOVOLJSTVO
Sama sem jo uporabljala kot samostojno kremo oz. podlago. Ni mi prekrila nepravilnosti, no ponavadi jih sama nimam veliko, mogoče kakšen mazoljček ali 2, mi je pa izredno lepo kožo naredila. Tako kot obljubljajo, poenotila mi je ten kože. 
Izbrala sem si odtenek MEDIUM, ker nisem tako svetlopolta. Odtenek je vse eno kar temen, sem si ga predstavljala svetlejšega, a vendar se mi je tako izredno zlil z mojim tenom kože, da sama sploh nisem opazila da bi bil odtenek pretemen. 
Kremo sem ponavadi nanašala ker s prsti, rahlo tapkanje in tako opazila da se res lepo vpije v kožo.
Je res lahke in vodne teksture,  ki se izredno lepo vpije. Njen vonj je prijeten, cvetličen. 
Embalaža je tipične bele barve (kot velja za Eucerin) in praktična za aplicirianje kreme.



 pH5 LOSJON ZA TELO Z DEKSPANTENOLOM 200ml
Losjon, ki je bil razvit prav za občutljivo kožo. 
Glavne sestavine losjona so:
-Dekspantenol (spodbujanje obnavljanja kože), 
-Glicerin (idealna raven vlage) in 
-PH5 citratni pufer (ohranja naravno ph vrednost kože) 

Poleg vseh teh sestavin v losjonu je dokazano, da v 90% preprečuje prodiranje cvetnega prahu v kožo in je res primeren za kožo, ki je nagnjena k alergijam. 
Priporočljiva je vsako dnevna uporaba izdelka. http://www.eucerin.si/proizvodi/obcutljiva-koza/ph5-losjon

UPORABA in ZADOVOLJSTVO
Samega losjona sem se takoj razveselila, saj imam kožo izredno nagnjeno k alergijam (konzervansi, umetna barvila, aditivi, emulgatorji, ki jih najdeš prav vse povsod). 
Moja koža je res zelo suha, srbeča in očutljiva. Na sploh bi rada poudarila noge in roke katere rabijo res največ nege. Izdelka sem se res razveselila in še isti dan začela testirati. 
Do sedaj ga uporabljam vsakodnevno po tuširanju. Opazila sem da losjon po uporabi pusti na koži nekakšen filem, sloj, katerga še naslednji dan med tuširanjem čutim na koži. 
Po uporabi losjona na koži nisem imela sledi suhe kože, kar me je res razveselilo. 



 LP, Sandryca!






You Might Also Like

1 komentarji

  1. oj dawno nie miałam kosmetyków eucerin

    ________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca