IDEJE ZA PRAZNIČNA DARILA #1

Pozdravček damice! Že kaj razmišljate o prazničnih nakupih, v mesecu decembru? Jaz sem z eno nogo že skoraj tam..haha. Skratka, ker sem tr...

Pozdravček damice!

Že kaj razmišljate o prazničnih nakupih, v mesecu decembru? Jaz sem z eno nogo že skoraj tam..haha. Skratka, ker sem trenutno v nočni in je za čuda mir, sem se odločila da napišem post o IDEJAH ZA PRAZNIČNA DARILA. Kot ste že iz naslova opazile, to ne bo prvi in ne zadnji post o darilih za veseli december.

KAKO SEM PRIŠLA DO VSEH IDEJ?
Sama pri sebi vem, da je težko kupovati darila, no vsaj meni. Težko je vsakemu ugoditi, ne da bi bankrotiral, je tako? Joj za ta darila lahko zapraviš toliko denarja, da dejnsko skoraj rabiš kredit, tako pravzaprav delajo v Ameriki. Groza no... 
Meni osebno so všeč manimalistična darilca, izvirna, unikatna, kreativna, res tiste malenkosti, ki te v življenju res osrečijo. Zato, ko sama obdarujem svoje najbližje, gledam tudi na to kaj je meni všeč in pomislim tudi na to kaj bi mene osrečilo, če bi bila sama vesela takega darilca.

Idej za darila je ogromno, od kozmetike, do dekorative, sladkarij... Sama prisegam seveda na kozmetiko in dekorativo, zato sem izhaja s svojimi idejami prav iz tega sklopa.
In kaj sem našla? 


#1 IDEJA

Že od nekdaj občudujem trgovinico BABUSHKA, ki se nahaja v centru ljubljane, kupujete pa lahko prav tako tudi njihove spletne strani in sama sem prav tam našla ogromno cute stvari primernih za darilca.  
BABUSHKA www.babushkaboutique.com/ 
Če vam po pravici povem, je izjemno težko izbrati darila, saj prav v Babushki sama najdem veliko lepih daril in prav zato sem jih sama izbrala nekaj. 
Cene so med 5€ in 8€.



#2 IDEJA

Prav tako sem nekaj čudovitih idej prav za naše starše našla v trgovinico SMILE CONCEPT STORE, ki jo boste prav tako našli v centru stare Ljubljane in prav tako boste njihove izdelke lahko kupili preko njihove spletne trgovine.
SMILE CONCEPT STORE http://www.smileconceptstore.si/
Preverjeno...pri njih boste dobili ogromno ideja za Božično-Novoletna darilca.
Cene izdelkov, ki sem jih izbrala sem gibljejo med 7€-29€.



#3 IDEJA

Kot tretjo idejo sem izbrala spletno trgovino CLICK2CHIC, ki zadnje čase mene, no ne samo mene tudi ostale blogerke, navdušuje z linijo YUMMY, mene osebno z njihovimi shower geli, ki že po izgledu izgledajo yummy. :)
CLICK2CHIC http://www.click2chic.si/
Cena shower gelov se giblje okoli 5€.



#4 IDEJA

Četrta ideja je res nekaj noro dišečega in novega v sami trgovinici L'OCCITANE. 
No same pa itak že vemo, da L'occitane nikoli ne razočara s svojimi linijami, zato jih tudi sama z veseljem kupim kot darilo svojim najdražjim. 
L'OCCITANE http://si.loccitane.com/
Cene setov, ki sem jih izbrala se gibljejo med 20€ in 65€.




To je za enkrat to, svoja top #4 darilca iz med top #8 sem vam izdala, tako da v roku 14 dni pričakujete še drugo objavo.
Mi zaupate, kaj vas najbolj zanima, v katero smer se naj bolj usmerim?

Hvala za vašo pozornost, poljubčki in obljemčki, Sandryca!

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Jaa, babushka in smile concept store imata res noro luštkane stvarii :) Sploh embalaze teh kremic v babushki in cute stvari iz smile concept store-a ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Greating na pogled... hočem pričati za dobro delo, Dr. Odenore, ki mi je pomagal pri doseganju ciljev, bil sem v odnos, ki je za 3year z mojim ex ljubimec in vse, kar se dogaja, tako sladko, ki sem ga ljubil in sem verjel, da me ljubi bolj kot karkoli na tem svetu, potem pa sem opazil nekaj sprememb v njem, tako da sem vedel, kaj je bilo narobe sem se potrudil, da si ga na več načinov, vendar ni rezultata, kmalu sem opazil, je videl drugo dekle sem se potrudil, da bi ga razumeli, da sem ga ljubil tako veliko, toda on ne celo poslušate, en dan sem prebral pričevanja o podobnem primeru oseba priča dela tega velikega Dr. Odenore tudi, ko nisem verjel, sem bil prepričan, moj prijatelj, zato sem stik z njim in naj mu vedeti vse moje težave, in je rekel, jaz ne bi smelo skrbeti, da bo vse v redu za mene, v 24 hous moj ljubimec je prišel prosi me, odpusti mu,torej če ste tekoč skozi kakršne koli težave se obrnite mu morda je odgovor na problem, tu je njegov e-poštni naslov. odenoretemple@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca