4 Kids and Us; Dnevna pomlajevalne krema za obraz

Lep nedeljski pozdravček damice! Danes bi vam rada predstavila kremo za obraz linije oz. kozmetične firme 4 KIDS and US , o kateri verjamem...

Lep nedeljski pozdravček damice!
Danes bi vam rada predstavila kremo za obraz linije oz. kozmetične firme 4 KIDS and US, o kateri verjamem da ste zadnje čase že veliko slišali in brali.
Ubistvu gre za 6 člansko družinico ( mama, oče in 4 otroci ), kateri sami izdelujejo nadpovprečno naravno kozmetiko, katera NE vsebuje UMETNIH EMULGATORJEV ali SINTETIČNIH KONZERVANSEV. 
Gre za DOMAČO NEGO iz dobrot narave!

Poleg DNEVNE POMLAJEVALNE KREME, pri 4 Kids and Us izdeljujejo tudi naslednje izdelke: MLEKO PROTI CELULITU, MAZILO ZA SUHO IN PROBLEMATIČNO KOŽO in OLJE ZA NEGO PO SONČENJU.


Pred cc 2 mesecema sem v test prejela izdelek njihove linije in sicer DNEVNO POMLAJEVALNO KREMO ZA OBRAZ 50ml, ki naj bi preprečevala prezgodnje nastajanje gub. Sem prav v obdobju nastajanja gub, saj bom v cc 2 mesecih dopolnila 30 let in priznam da ji na svojem obrazu že opažam, sploh v predelu oči. Ampak nič za to, se ne obremenjujem kaj dosti, vem da je to naravni proces. :)

KATERE SESTAVINE VSEBUJE KREMA? 
V sami kremi se nahaja: MANDLJEVO OLJE, KOKOSVO OLJE, ARGANOVO OLJE, ČEBELJI VOSEK, VITAMIN E, HIALURONSKA KISLINA in PROPOLIS. 

Primerna je za prav vse tipe kože in sicer po 20 letu starosti. 



Krema je bogate teksture in nemastna, kar mi je bilo res zelo všeč. Po nanosu je bila koža res mehka, dobila sem občutek nahranjenosti kože. In res je zelo nemastna, a kljub temu zelo primerna za mojo kožo, ki je kar suha in zelo občutljiva. 
Tudi vonj je izredno prijeten, diši mi po zeliščih, kot nekakšno eterično olje, ki seveda ni premočen. 

Edina stvar, ki me ni prepročala je cena, po mojem menenju predraga in previsoka za moje žep (pomoje ne samo za moj). 



Sama krema stane 49,90€. 
In tudi ostali izdelki so kar visoke cene. 
No glede tega presodite sami https://www.4kidsandus.com/sl/. 
Najdete jih tudi na njihovi FB strani https://www.facebook.com/4kidsandus/.

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Bere se odlično, sem pa žekar neki časa nazaj brskala za njihovimi izdelki in se mi zdijo kar visoke cene, ker velik je podobnih ustvarjalcev naravne kozmetike in so velik cenejši. Npr. Alpstories kremice so bistveno cenejše, pa imajo certifikat, da niso testirane na živalih. Čeprav ne dvomim, da ob redni uporabi naredijo efekt.

    OdgovoriIzbriši
  2. 4 KIDS AND US IZDELKI:
    - niso testirani na živalih
    - imajo certifikat naravne aroma kozmetike aromacert
    - so ročno proizvedeni in polnjeni v Sloveniji
    - ročno etiketirani
    - dodatno dermatološko testirani

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz jim čestitam, ker so si ustvarili odlično reklamo, seatavine pa so zakon. Je pa res, da je cene odvisna od tega koliko bo kdo dal. Sama si tako kremo namešam za 10 €, če imaš seveda znanje. Bi pa z veseljem preizkusila kaj njihovega.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca