GUEST POST: Top 10 izdelkov te jeseni

Pozdravček damice! Danes prvič na mojem blogu GUEST POST. V oktobru bom vsak teden gostila posebne gostje, nekatere blogerke, druge ne...a ...

Pozdravček damice!
Danes prvič na mojem blogu GUEST POST. V oktobru bom vsak teden gostila posebne gostje, nekatere blogerke, druge ne...a vse eno enkratne objave. Zelo se veselim da jih z vami delim.

Današnja objava bo čisto jesenska, pripravila jo je blogerka POLONA.
Polona piše blog UniqaPoly http://uniqapoly.blogspot.si/ in je seveda lepotna blogerka.
Najdete jo tudi na FB https://www.facebook.com/UniqaPoly.
No pa dejmo si pogledat kakšno objavo nam je pripravila, mene je navdušila in upam da bo tudi vas!

TOP 10 IZDELKOV TE JESENI


Pozdravljeni! Jesen se je že pričela, dnevi so postali hladnejši in nastopil je čas, ko spremenimo tako debelino in kroje oblačil kot tudi kozmetične izdelke, ki jih radi uporabljamo :) Tokrat sem pripravila malce drugačno objavo v sodelovanju z  Angel Beauty blogom, ki je na svojem Facebook profilu objavila zanimanje za nova sodelovanja! Sama sem naredila izbor desetih izdelkov, ki pokrivajo tako lepotni kot tudi lifestyle kotiček :)

Nekako prva stvar, ki jo naredim vsako jesen je, da zamenjam svojo vsakdanjo dišavo! Lahkotni poletni vonji se premaknejo v ozadje poličke, naprej pa postavim bolj tople vonje, težke vonje, začimbne vonje. Tokrat sem izbrala za rednega spremljevalca parfum, ki sem ga prejela za božička Christina Aguilera - Secret Potion. Všeč mi je tako oblika stekleničke, kot sama barva parfuma, pa seveda vonj! Tega bi še najbolje opisala kot cvetlični, sladki rahlo svež ter z podnoto sandalovine. Je res super kombinacija, prijeten topel vonj primeren za vsak dan :)

Če poleti pridno nanašam losjone, kreme ter anticelulitne gele se sedaj tudi v jesenskem času trudim bolje poskrbeti za svojo kožo. Predvsem se mi zdi pomembno, da se izbrani izdelek nanaša redno, saj drugače ne bo vidnejšega učinka. Obožujem tako masla za telo, losjone, mleka za telo kot tudi olja za telo in olja znamke Weleda so mi zadnje čase izjemno všeč. Čeprav sem za jesensko nego izbrala olje z vonjem sivke, se mi zdi sivka zelo univerzalna in primerna za vse letne čase. No, razen, če spadate med tiste, ki vonj sivke sploh ne prenesejo. Sivka je pogosto ena izmed tistih dišečih rastlinic kjer sta vam na voljo samo dve možnosti - ali jo obožujete ali pa jo sovražite. Weledino olje kožo lepo neguje, navlaži, v kožo se vpije relativno hitro, jo nežno odišavi, med nanosom pa odišavi tudi cel prostor :P Načeloma izdelek nanašam na noge, saj imam tam bolj suho kožo. Izdelek lahko uporabljate kot masažno olje, kot olje za prijetno sproščujočo kopel, ga dodate k drugim izdelkom ali pa samostojno in ga na hitro nanesete na kožo pred spanjem. Všeč mi je tudi, ker na koži ne pušča mastnega filma :)

Še ena izmed prvih stvari, ki se spremeni v moji negi kože, ko nastopi jesen, je redna uporaba kreme za roke. Včasih niti ne uporabim kreme za roke, kar zagrabim kar mi je na mizi najbližje, pa tudi če je to maslo za telo. To jesen pa sem se zaljubila v kremo za roke znamke Kozmetika Afrodita, gre pa za Olive krema za roke, ki se zelo hitro vpija v kožo in ima tudi antibakterijsko učinkovanje. Ker vsebuje tudi eterično olje limone je idealna zame, saj obožujem tako izdelke, ki vsebujejo olivo kot tudi izdelke z limono. Tekstura kreme je zelo lahka, se takoj razmaže in res zelo hitro vpije. Osebno mi je to zelo pomembno, saj jo pogosto vzamem s seboj v torbici in jo uporabljam čez cel dan, tudi takrat ko imam le par minut časa, da se krema popolnoma vpije v kožo. Krema ima nežen, nevsiljiv vonj, ki je meni zelo všeč in je seveda kot sem že omenila, moja redna spremljevalka kamor koli grem.

Med dekorativno kozmetiko se je to jesen znašlo ogromno izdelkov, ki so res fantastični, ampak sem se nekako uspela odločiti le za nekaj takih, ki sem jih res uporabljala in so mi odlični. Za nohte sem izbrala čudovit lakec znamke KIKO Makeup Milano Nail lacquer v odtenku 317 Dark Antique Pink. Verjetno ste že slišale veliko pohval za KIKO lakce, no naj povem da so res super, sploh izbor odtenkov. Čopič je klasičen in je pripročljivo, da se nanosa lotite previdno, za popolno prekrivnost pa boste v večini primerov potrebovale dve plasti. Na meni lakec sicer ne zdrži dolgo, ker mi tudi nobena druga znamka na žalost ne preživi niti prvega dneva brez poškodb, sem pa pri drugih puncah, ki imajo nohte v boljšem stanju kot jaz, zasledila same pohvale, tudi na račun obstojnosti njihovih lakcev. Ker na jesen rada testiram nove podlage moram reči, da sem do sedaj najbolj zadovoljna s podlago L'Oreal Paris Infallible 24h - Matte  mattifying foundation v odtenku 11 Vanilla. Gre za matirajočo podlago, ki obljublja visoko prekrivnost ter srednje lahko teksturo. Sama imam z izdelkom do sedaj pozitivne izkušnje, čeprav vidim precej prostora za izboljšave. Izdelek lepo prekrije rdečico, kakršnekoli ranice in podobne napake na koži, vendar potrebuje pomoč pri prekrivanju podočnjakov. Je res mat podlaga, ampak ker imam precej mastno kožo, potrebujem še dodatno pomoč pudra v kamnu. Sicer prekrije nepravilnosti, ampak se mi zdi da bi jih lahko še bolje. Na licih imam zelo velike pore in je zato pri nanosu potrebno biti bolj pazljiv, saj se hitro zgodi, da se mi podlaga usede v pore. Tekstura je srednje tekoča, se enostavno nanaša, najlepši nanos pa mi je uspel z kombinacijo prstov ter gobice. Zaenkrat je ena izmed najboljših podlag jeseni :) Ker sem velika ljubiteljica izdelkov za ustnice in tem namenjam cel podnaslov na blogu, sem se zelo težko odločila samo za en izdelek. Za to jesen sem izbrala kozmetiko, ki je na novo na voljo tudi v Sloveniji - Golden Rose! Privoščila sem si prvo šminko njihove znamke in me je navdušila - gre za Velvet Matter lipstick v odtenku 20. Žal nisem našla imena za odtenek, niti v njihovem katalogu, tako da kot kaže imajo njihovi izdelki samo številke, brez imen. Gre za čudovito temno rdeč odtenek, ki se res takoj ob nanosu zaključi z matirajočim učinkom. Nanos je enostaven hiter, šminka pa lepo pigmentirana. Sama nanesem kar dva sloja, drugače pa dobite zelo lepo barvo že samo z enim nanosom. Ima rahel sladkast vonj, ki pa ni premočen in se ga na ustnicah več ne vonja. Ker gre za mat šminko je zelo pomembno, da ustnice pred nanosom dobro pripravite, saj vam bo drugače poudarila vse napake in suhe predele ustnic. Obožujem odtenek, je res prav ustvarjen za jesen!

Še dva izdelka, ki sta me navdušila in ju pridno uporabljam to jesen - sponka z lase Ebelin ter Yogi Tea Choco Organic Ayurvedic Spice Infusion čaj. Sponka je v obliki rožice v bistvu in ima na spodnji strani kar tri možnosti, lahko se jo nosi kot gumico za lase, lahko je sponka za lase, kot otroške špangice, lahko pa je tudi brožka :) Kar tri v enem in v čudovitem jesenskem toplem odtenku, meni predstavlja odličen dodatek, ki popestri katerikoli "look". Drugi izdelek, nad katerim se navdošujem to jesen, pa je prav poseben čaj. Vsebuje kakav, sladki koren, cimet, rožič, ječmenov slad, kardamom,  ingver, klinčke, ekstrakt cimeta in vanilije, črni poper. Čaj je odličen za mrzle dneve, ko potrebujete nekaj, da vas temeljito pogreje od znotraj. Glede na sestavine, že lahko sklepate da ima prijeten jensko-zimski vonj po cimetu, klinčkih, kardamomu in ingverju, vse te sestavine pa telo tudi prav lepo pogrejejo. Čeprav je čaj pakiran v posamezne vrečice, se vam lahko zgodi, da se vam bo naredila usedlina. Samo v vednost, da se ne ustrašite, če se vam je vrečica morda raztrgala. Priprava je čisto enostavna, vrečico prelijete z 250 ml vrele vode za 7 minut, lahko tudi manj, če si želite bolj blag okus.


Še en lepoten izdelek, brez katerega nisem več mogla! Celo poletje sem si želela kupiti Makeup Revolution plateko Mermaids Forever, ko pa se je bližala jesen sem takoj pričela z iskanjem bolj jesenskih odtenkov in se čisto zaljubila v paletko Affirmation! Gre za čudovit izbor 32 senčil, odtenki pa so vse od svetlih bež pa do temno sivih in črnih. Osebno me je v nakup prepričal temnejši del paletke, sploh vse te čudovite vijolične senčke na desni strani paletke. Zelo sem zadovoljna tudi s kvaliteto senčil, saj so lepo pigmentirane, se lepo nanašajo in se zelo malo prašijo. No še največ se prašijo tiste, ki so malce bolj bleščičaste. V paletki najdete tako mat kot shimmer senčila, odtenki pa so primerni za vse barve oči. Ustvarjate lahko zelo različne  makeup looke, od dnevnih, primernih za službo in ostale obveznosti, do klasičnega videza zadimljenih oči ter bolj ekstravagantnih ličenj. Vsa senčila niso popolnoma enako pigmentirana, in kakšnim se pozna, da bi bilo bolje manj shimmra pa več pihmenta, vendar glede na razmerje cena - število senčil, mi je izdelek odličen!

Zadnji izdelek, ki sem ga izbrala pa je Adult coloring book oziroma pobarvanka za odrasle. :) Ja, vem, sliši se hecno ampak gre za super idejo, kako sprostiti svojo kreativnost na malce drugačen način. Svojo knjigo sem naročila prek spleta, v spletni trgovini Book Depository, kjer vam ne zaračunajo poštnine ter imajo pestro ponudbo knjig za vse okuse, pogosto cenejše kot pri nas. Trend pobarvank za odrasle se je že zelo razširil v tujini in je postal velik hit, s tem pa se je razširila tudi ponudba pobarvank in motivov. Sama sem izbrala knjigo avtorice Johanne Basford - Enchanted Forest An Inky Quest & Colouring Book. Da je zadeva še malce bolj zanimiva, ne gre zgolj za pobarvanko, ampak tudi za knjigo ugank, kjer z barvanjem iščete prav določene simbole in ko jih odkrijete vse, prejmete ključ do gradu v katerem se skriva..... :P Super igriva ideja za vse, ki bi radi bili ustvarjalni pa vam primankuje časa, ki imate radi barve pa vam vsakdanje življenje ne dopušča veliko izražanja ter za vse, ki iščete cenovno ugodno sprostitveno dejavnost. :) Sama najraje barvam ob skodelici toplega čaja, po možnosti v udobju postelje in spremljavi glasbe.

 
To je bilo mojih Top 10 izdelkov za jesen 2015! :) Kajpa ste za jesen izbrali vi? Najlepša hvala Angel Beauty za možnost sodelovanja, v kolikor ste uživali v objavi, pa vas vabim, da se mi pridružite še na mojem blogu UniqaPoly (http://uniqapoly.blogspot.si/), Facebook strani (https://www.facebook.com/UniqaPoly/) , Instagramu (https://instagram.com/uniqapoly/?ref=badge) , Twitterju (https://twitter.com/UniqaPoly)  ali Pinterestu (https://www.pinterest.com/uniqapoly/) :)

Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly

You Might Also Like

8 komentarji

  1. nice produckts!

    _________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Kiko lak je res lep :) Tale paletka pa izgleda super uporabna.

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, pobarvanka za odrasle zgleda krasno ! drugače pa mi je najljubša golden rose šminkica <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz rada barvam! :) Nisem pa še preizkusila pobarvank za odrasle, zgleda zelo zanimivo.
    Pa tudi ta čaj bi z veseljem preizkusila.
    Sicer pa so mi to jesen všeč sivi odtenki in odtenki vina, tako na oblačilih kot pri ličilih. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sami super izdelki, sama komaj čakam, da izberem GR šminkico:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Waaw! Ta šminka pa je res top!!
    http://naturallymarcela.blogspot.si/2015/09/high-end-lipstick-1.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja glede guest postov :) Imam pa podobno objavo že natipkano :) Luškani izdelki.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca