BARCAFFE- BLACK 'n' EASY

Dobro jutro damice! Pred vami je dišeča objava o kavici, katera je trenutno najbolj znana BLACK 'n' EASY .  Gre za BARCAFFE turško...

Dobro jutro damice!
Pred vami je dišeča objava o kavici, katera je trenutno najbolj znana BLACK 'n' EASY
Gre za BARCAFFE turško kavico, v EASY obliki in praktični pripravi. 


Gre za 8g kavico, katera se skriva v mini vrečki in prav zato je priprava čisto preprosta. 
Sama sem 150ml vode pogrela kar v grelniku, to je res najhitreje. Nato sem v vrelo vodo dodala vrečko kavice (8g), počakala 1min in tako je bila kavica pripravljena. Porabila sem cc 3min vse skupaj. 
Po okusu dodajte še mleko, sladkor ali mogoče tudi smetano. :)


Kavica se po okusu ne razlikuje od tiste prave BARCAFFE kavice, je res identična in seveda božanska. Sam res najraje pijem Barcaffe kavo, pa naj bo to doma ali v službi. 

Poleg kavice so mi poslali tudi rokovnik, svinčnik, slušalke, prav vse v stilu. :)

Sem pa opazila tudi čudovite šalčke. :) 

Skratka, PRIPOROČAM! 
Lep dan damice in le spite kako dobro kavico, seveda BARCAFFE. :)

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Joj ker kjut blokec *.* Kava bi bila pa za sprobat čeprav sicer prisegam na "pravo" turško :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem jo preizkusila pa mi je dobra sam mi je bolj praktično kavo kuhat kar na klasičen način :)

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca