VICHY- Normaderm BB Cream

Pozdravček damice! Danes bi vam rada predstavila enkratno BB kremo in sicer VICHY- NORMADERM BB KREMA. Kot ste že same opazile, sem prav ...

Pozdravček damice!

Danes bi vam rada predstavila enkratno BB kremo in sicer VICHY- NORMADERM BB KREMA.
Kot ste že same opazile, sem prav to kremo uvrstila med izdelke, katerih sem bila najbolj vesela, po blogerski konferenci.

NORMADERM LINIJA: Čisti, neguje, liči, celotna linija izdelkov za boj proti 6 znakom  nepravilnosti odrasle kože : nepravilnosti , mozolji, rdečica, razširjene pore, masten sijaj, neenakomerna polt . -VICHY

Naj vam kremo pobližje predstavim:
To je prva Vichy BB krema za sijočo kožo brez pomanjkljivosti. Namenjena je ženskam, ki so stare med 25 in 40 let. Za mastno koži in/ali kožo nagnjeno k nepravilnostim.
 Kaj nam krema obljublja: Vlaženje kože, odpravlja sijaj (se pravi matira), mehča nepravilnosti...
Obogatena je s THERMALNO VODO VICHY,  kar je mene zelo navdušilo, saj je moja koža občasno dehidrirana. Vsebuje tudi 2% SALICILNO KISLINO in dodatek ANORGANSKIH PIGMENOTV. Krema ima tudi zaščitni faktor SPF 16.


V tubi mint barve, se skriva 40ml kreme. Ja seveda, že barva me je navdušila, a ni lepa?! :)
Sama sem prejela MEDIUM SHADE. Odtenki niti niso tako svetli, kot sem si naprej predstavljala. 
Drugače se krema Medium odtenka na mojo kožo res idelano prilega, zato se prav nič ne pritožujem. Vem pa da bi za nekatere bila malenkost pretemna, ker sem slišala da je že LIGHT odtenek za nekatere malenkost pretemen. 
Krema je res enkratna, izredno mazljiva, izredno lepo se razmaže in čudovito vpije.
Kot sem že povedala je namenjena mastni in problematični koži, z veliko nepravilnostmi. 
Moja koža je na T delu mastna in ponavdi polna sijaja, na predelu lic pa je kar suha. Problematična pa niti ni, občasno kak mazoljček. Je pa nanmenjena prav tako tudi za občutjivo kožo, kar pa je idealno zame. 


Koža je po nanosu kreme lepo matirana, ni opaziti nobenega sijaja, no mogče po kakšnih 7 urah v službi, že malo pokuka na plano. :)
Kremo uporabljam občasno, čeprav sedaj ko sem jo testirala, sem jo uporabljala kar dnevno, ponavadi pred odhodom v službo. 
Všeč mi je da mi daje nature videz in da je lepo prekrivna, ima nekako srednjo prekrivnost, katero boste tudi na slikah videle kasneje. 
Priporočam tudi mešanje z vašo vlažilno kremo. 
Krema me je res navdušila in vsem dekletom, ženskam, mamam izredno priporočam!
Cena kreme je cc 20€, ampak je res vredna nekupa!

In kako izdgleda na obrazu:



Pozdravčki!

You Might Also Like

5 komentarji

  1. super objavica ! <3 meni je pa light odtenek še vedno pretemen pa ne skirje mi vseh nepravilnosti na koži. Drugače pa tebi ful lepo kožo naredi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je light odtenek super, in mi tudi lepo zakrije vse mini nepravilnosti... mi je pa dvakrat po uporabi te BB kreme naslednji dan izbruhnil mozolj direkt na vrh nosu... in zdej ne vem a je to od kreme, al je kej drugega. Tako da bom morala še testirat, da se prepričam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni za enkrat še ni povzročala težav in upam da tako ostane!

      Izbriši
  3. Pri meni pa ni OK delovala...čeprav je sam nanos res super, ker je lahke teksture, ampak mi je mozoljčke nardila...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca