KAJ SE JE TOKRAT ZNAŠLO V MOJIH TOALETNIH TORBICAH?

En sončno-morski pozdravček punce! Tokrat se vam javljam in čudovitega, sončnega, morskega Biograda na moru! A mi vrjamete, da si nisem mi...

En sončno-morski pozdravček punce!
Tokrat se vam javljam in čudovitega, sončnega, morskega Biograda na moru!
A mi vrjamete, da si nisem mislila da si bom lahko sploh vzela čas za pisanje bloga, na morju. :)
A mi je le uspelo. Sem razmišljala s katero objavo bi se lahko javila, po dolgem času.
Zato sem se odločila, da pokukate v moje toaletne torbice in sicer kaj točno oz. kateri kozmetični izdelki so trenutno z menoj na dopustu. Ko sem izbirala kozmetiko za na dopust, sploh kaj dosti nisem razmišljala kaj bom seboj vzela, dejansko sem samo metala v torbice.
Če vam priznam, prejšnji teden sploh nisem imela kaj dosti časa za pakiranje, cel teden sem delala popoldne v službi, pa še Kim sem imela doma in pol itak veste kok lahko naredim ko imam malo divjo punčko doma. Haha :)))
No skratka, sedaj noro uživamo in vreme je perfect! No pa dajmo pokukat kaj se skriva v toaletnih torbicah....

MAKEUP TORBICA


Kot sem že rekla, nisem prav dosti razmišljala kaj bom seboj vzela, še najmanj pa makeup-a. 
Na morju sem, kar se da čim manj ''namazana'', ker res rada vidim da koža diha. No zvečer sem pa itak rada urejena, kot vse ženske, ane?! :D
No skratka seboj sem vzela 2 različni paletki FREEDOM in I HEART MAKEUP, en kup čopičev, FREEDOM blush in rjavo senčko. CATRICE svničnik za obrvi in prav tako tudi maskaro, ter šminko. Nisem pa pozabila tudi na puder v kamnu COLISTAR, ter puder ESSENCE. Za podlago pa sem izbrala VICHY serum, ter CAUDALIE kremico. 


KOZMETIČNA TORBICA
 
 DVOREC TREBNIK, seveda mora z menoj na morje, sploh ta super osvežilna pena za tuširanje, ki je TOP in seveda tudi njihov šampon za lase ni smela manjkati. MELVITA olje, ki gri prav na vsak depust z menoj. BALEA balzam, z vonjem vanilije in mandlja...yuummy. LIDL čistilni robčki, ki sem jih šele pred kratkim začela testirati in da vam povem, da so mi do zdaj res suppppeerrr in jih bom res skos kupovala. NIVEA deodorant, ki nikoli ne razočara. ESSENCE acetonček in seveda brez TANGLE TEZZER kartačke ne gre. 


TORBICA ZA NA PLAŽO

AFRODITINA marmelada je must have to poletje, sploh zato ker imam to poletje že ogromno podlage. SUN DANCE me prav nikoli ne razočara. Prav tako so must have tudi lakci. 
In tokrat sem seboj vzela tudi čudovit MAGIC PLANNER, da sem si lahko zapisovala vse svoje misli in plane. 

Upam da vam je bil postek všeč in veselim se vašega feed backa. :) Kiss <3

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Planer zmaga, jaz sem se čisto zaljubila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lidlovi robcki so obvezno vedno z mano v torbici, eni pa doma...za vse swatche ko pridem iz trgovin :P
    Jaz sem pa marmelado dobila takrat ko je bilo konc lepega vremena...zdaj pa caka na naslednjo pomlad :D
    Pa svaka cast da ti uspe toliko makeupa samo vzet...pri meni je vedno x4 :P pol pa vecine itak sploh uporabim ne

    OdgovoriIzbriši
  3. Ravno iščem ene dobre robčke, morem tele Lidlove sprobat ;) Jaz make up-a ponavadi sploh ne vzamem s sabo - eno šminko, podlago&mogoče maskaro. Ker se mi itak ne da mazat na morju =P Je pa zato izdelkov za nego toliko več ;) SunDance kreme za sončenje so tudi meni med ljubšimi ;)
    Xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
  4. O morje, in še Biograd! <3 Sicer tam še nisem bila, ampak vsi govorijo, kako je lepo. Uživajte še naprej! Drugače pa ja, najprej mi je v oči padel planer, ker so tako ali tako zelo popularni. Jaz še razmišljam, ali bi si ga kupila ali bi si rajše vzela kar čas in ga sama naredila. Ampak mislim, da ga bom prej kupila :) Takoj za tem pa so mi v oči padli Freedom izdelki, ker so mi že njihove embalaže tako kjut. Drugače si si pa super stvari ''zmetala'' v torbico. Več je manj, bi jaz rekla :P

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca