BLUSH- TOP 8

Hey Hey damice! Danes sem se odločila da vam pokažem mojo TOP 8 kolekicijo BLUSH-ev.  Izbira je bila težka, a mi jih je ratalo najti moji ...

Hey Hey damice!
Danes sem se odločila da vam pokažem mojo TOP 8 kolekicijo BLUSH-ev. 
Izbira je bila težka, a mi jih je ratalo najti moji top 8. Naj vam jih pokažem in upam da vam celo prepričam v nakup kakšnega. :) Nekateri blushi so že skoraj porabljeni in ne izgledajo lepo na sliki :)))... a še vedno moji najboljši. :)




FREEDOM blusha, kupljena na spletni strani LIČILA.SI, kupila sem si kar 2, glede na tako ugodno ceno. En je bolj pinki primeren za poletne dni, drugi bolj bronze (rjavi) primeren za jesenske dni ki prihajajo. Oba sta čudovita!  ODTENKA: PINKI- Lethal weapon, RJAVI- Beyond



I <3 MAKEUP blush, prav tako kupljen na LIČILA.SI. Nežno pinki + lesketajoč. 
Priznam da me je najprej prepričala embalaža. :) Pa pomoje tudi katero od vas. :)
ODTENEK: CANDY QUEEN OF HEARTS

CATRICE & ESSENCE blush, oba v pinki odtenkih. Ste opazile, da obožujem pinki odtenke?! :D
ODTENKA: ESSENCE ARRIBA (Baila, Baila), CATRICE DEFINING BLUSH (Think pink)

MANHATTAN blush, je v creme obliki, malo bolj dark pink, a še vedno zelo čudovit. 
ODTENEK: 03 HIBISKISS
 
 MAC blush, ki je že zelo porabljen, no skoraj ga ni več :) 
ODTENEK: PEACHTWIST

MAKEUP REVOLUTION je načeloma paletka, v kateri pa se tudi skriva čudoviti blush
PALETKA: EUPHORIA EYESHADES & CONTOURING


 In kakšna se vam zdi moja TOP 8 kolekcija :)?

You Might Also Like

5 komentarji

  1. super kolekcija :) jaz pa trenutno najraje uporabljam essence fun fair ring around the rosy rdečilo.... ful lepo pride na obrazu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, i <3 makeup imam jaz že tako dolgo na wish listi, LOVE SHINY THINGS :) Imaš kar lepo zalogo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridna za Mac, jaz pa nisem uspela doseči dna še pri nobenem, pa obožujem rdečila. Catrice Think Pink je pa top!

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha sem pomsilila isto, kot Taya...ampak jaz sem ga dosegla pri enem Essece :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuu MR srček je res super za osvetlitev in blush hkrati :) Poglej še nove odtenke Catrice blushev, so super svetli da ni problemov z nanosom.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca