ZELIŠČNI VRT CVETKA; Ognjičevo mazilo in Eko zeliščno mazilo za ustnice

Dobro jutro damice! Po enem mescu sem končno dočakala, da imam res čas zase. In da se srcem in dušo posvetim blogu. Pred vami je že novo o...

Dobro jutro damice!
Po enem mescu sem končno dočakala, da imam res čas zase. In da se srcem in dušo posvetim blogu.
Pred vami je že novo objava v sodelovanju z ZELIŠČNI VRT CVETKA.
Kakšen mesec nazaj so mi poslali 2 izdelka in sicer OGNJIČEVO MAZILO in EKO ZELIŠČNO MAZILO ZA USTNICE. 
Najbolj sem bila vesela Ognjičevega mazila, saj sem vedla da mi bo prav prišel na morju, za kakšen manjše opekline.


OGNJIČEVO MAZILO 100ml
Na splošno o ognjiču: Deluje proti vnetno, pomaga pri sončnih opeklinah, preprečuje nastanek dermatitisa in seveda je dober tudi pri pikih insekton, pa še bi lahko naštevala. :) Skratka res za vse!
V embalaži, ki je zelo priročna saj ima preprost aplikator za nanašanje. 
Sestavine so res samo naravne: SONČNIČNO OLJE, ČEBELJI VOSEK in IZVLEČEK CVETA OGNJIČA. 
Sama sem ga vzela za na morje, prav zaradi sončnih opeklin, ki pa jih ta dopust nismo dobili, smo se dobro pazili. :) Je pa prav prišel za ostale stvari, kot so bili piki komarje in seveda razne ranice ki jih je pridobila moja Kim, ki nikoli ne more biti pri miru. 
Naj poudarim, da pri pikih insektov super deluje in res pomiri kožo. 
Must have izdelek za na morje!!! 
Cena: 8,50€ 
 


EKO ZELIŠČNO MAZILO ZA USTNICE 4,5ml
Nam ženskam vedno prov pridejo mazila za ustnice, je tako?! In seveda sem bila tega tudi sama zelo vesela. Sploh ker je z vonjem VANILIJE. 
Sestivne: OLIVNO OLJE, KAKAVOVO MASLO, SEZAMOVO OLJE, ETERIČNO OLJE VANILJE. Same zdrave sestavine za naše ustnice. Samo mazilo je zelo mehko in prevladuje vonj olivnega olja, kar me ni zmotilo. Na ustnicah ostane res zelo dolgo in je prijetno mastno (ne preveč)! Glede na to kako je mehak in masten, bo za moje pojme pošel zelo hitro. 
Cena: 2,50€ 

 


You Might Also Like

1 komentarji

  1. Objava mi zelo všeč, eko izdelki pa tudi. Podpiram krajše JEDERNATE objave;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca