VICHY AQUALIA THERMAL SERUM

Pozdravček dame! V začetku sem si kupila ta super VICHY AQUALIA THERMAL SERUM , ki je primeren za prav vse tipe kože. '' TERMALNA ...

Pozdravček dame!
V začetku sem si kupila ta super VICHY AQUALIA THERMAL SERUM, ki je primeren za prav vse tipe kože.
'' TERMALNA VODA VICHY V 10% KONCENTRACIJI, ZDRUŽENA S TREMI ENERGIZIRAJOČIMI MOLEKULAMI (HIALURONSKA KISLINA + AQUABIORYL + Λ-KARAGENANI), SPODBUJA KROŽENJE VODE V CELICAH OBRAZA TER OMOGOČA POPOLNO VLAŽENJE VSEH PREDELOV OBRAZA. '' - Vichy


Kako serum dejansko na naši koži deluje?
Odpira medcelične kanale in tako omogoča aktivnim sestavinam, da vežejo vodo in tako se pomikajo skozi vse predela obraza. Hialuronska kislina in prav tako tudi Aquabioryl, kožo izjemno oskrbita z vodo. Karagenani pa imajo tudi izjemno vlogo v tem serumu, saj omgočajo dolgotrajno vlaženje kože. Naj poudarim da je primerna prav za vse tipe kože!

Kaj nam serum obljublja?
Naša koža po uporabi postane bolj SIJOČA, ODDAJA SVEŽ VIDEZ, MANJ IZSUŠENA in DOLGOTRAJNO NAVLAŽENA!


Moja uporaba Vichy Seruma in seveda kaj me je tako navdušilo?!
Sama sem serum uporabljala zjutraj in zvečer in tudi kot podlago makeupa. 
Tekstura je uzjemno lahka, a izjemno bogata. V kožo se zelo hitro vpije in moja koža po uporabi prav nič ni bila mastna. Sijaj je za nekaj časa izginil, vendar se je po parih urcah ponovno pojavil.
A to me ni odvrnilo od uporabe, saj sem bila zelo navdušena nad uporabo seruma, ker je bila moja koža očitno bolj navlažena in prav tako je izginil tudi občutek zategovanja suhe kože.
Idealen izdelek za te vroče poletne dni, ko naša koža izgublja veliko ''vode''. 


Linija AQUALIA THERMAL je velika, zato hitro klik klik... http://www.vichy.si/aqualia-thermal/izbira/r570.aspx.
Prav tako jih najdete tudi na Fb strani https://www.facebook.com/VichySlovenija.

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca