OCENA IZDELKOV KOZMETIKE CAUDALIE

Pozdravček dame! Tokrat post pišem kar v nočni. :) Še dobro da imam mir in si vzmame čas za blog. :) Marsikdo od vas še ni slišal za kozm...

Pozdravček dame!
Tokrat post pišem kar v nočni. :) Še dobro da imam mir in si vzmame čas za blog. :)

Marsikdo od vas še ni slišal za kozmetiko CAUDALIE in izhaja iz FRANCIJE. 
Izjemno kakovostna kozmetika, katera slavi po izjemno naravnih sestavinah, med katerimi se najdejo tudi STEBLA VINSKE TRTE, SOK VINSKE TRTE, GROZDNE PEŠKE, ključna sestavina pa je OLJE SEMEN GROZDJA ... to so njihove trenutno najbolj znane naravne sestavine. Prav noben njihov izdelek NE vsebuje nobenih PARAFINOV, PARABENOV in prav nobene SINTETIČNE SNOVI in kozmetika NI TESTIRANA NA ŽIVALIH


Paketek mi je poslala VIVADERM, ki jih lahko najdete na njihovi FB strani ---> VivaDerm Facebook. 
Podjetje VivaDerm je ekskluzivni zastopnik za francoski blagovni znamki Caudalie & DermEden.
Sami so mi poslali super velik paketek, kateri me je pustil odprtih ust in širokega nasmeha. 
Testirala sem in testiram še vedno....

CAUDALIE POLYPHENOL, serum proti gubicam za vse tipe kože;
Intenzivno močan serum z antioksidantom mladosti. Vsebuje POLIFENOLE, ki so močni oksidanti, ter veliko VITAMINA C. Deluje radikalno, ter sproti gladi gubice. 
Vsebuje tudi HIALURONSKO KISLINO in OLIVE. Koža po uporabi postane svetlejša. Je Hipoalergen in dermatološko testiran. 
Sama sem ga uporabljala, tako kot je pisalo v navodilih. Prav vsako jutro in večer sem ga nanesla na obraz in nato čez nanesla še dnevno in seveda zvečer še nočno kremo. 
Embalaža je steklena, z zelo praktično kapaljko. Nanos je čisto preprost, sama sem si kapaljko serum nanesla na prstne konice, ter nato nežno vtirala v kožo obraza. 
Serum se izjemno hitro vpija in prav nič ni masten in primeren je prav za VSE VRSTE KOŽE!
Sama še nimam veliko gubic, imam pa jih kar nekaj že okoli oči, zato se zadnje čase izjemno veselim takšnih izdelkov. :) Serum skoraj da nima nobenega vonja, mogoče čisto rahel in nežen vonj. 
Cena serume se giblje okoli 36€.



CAUDALIE VINOSOURCE, vlažilni, matirajoči fluid za mešano kožo;
Prav ta zelo lahka tekočina obljublja takojšni matt učinek. In naj vam povem da je res tako!!!
Zadnje čase, ko je ta huda vročina, je moja koža bila izjemno mastna in polna sijaja. Ko pa sem začela uporabljati ta fluid, je prav ta izdelek mojo kožo čisto matiral in na koži ni bilo nobene sledi o sijaju.  
Izjemen antioksidant!
Vsebuje grozdno - organsko vodo, laneno seme v prahu, polifenole, ter antioksidant trte.
Nanašala sem ga na obraz, ter na kožo vratu. Tekstura samega fluida je res izjemno lahka. 
Cena Fluida znaša cc27€.

 

FLEUR DE VIGNE, FRESH FRAGRANCE
To svežno dišavo, sem testirala v obliki testerja, a še vedno dovolj velik da sem ga dodobra stestirala.
FLEUR DE VIGNE, je cvet ki cveti le nekaj dni v juniju in napoveduje trgatev 110 dni kasneje. 
Ta čudovita dišava je mešanica BELE VRTNICE, ROZA POPRA, LUBENICE, GRENIVKE, MANDARNE IN POUDAREK JI DAJE CEDRA. Si predstavljate kako lepo diši?!
Svežin, svežina in še enkrat svežina, idelana za poletne dni!
Cena polnega parfuma 50ml je cc 24€.

 

THE DES VIGNES, SHOWER GEL;
Gel, ki ne vsebuje mila, sama sem ga testirala v obliki testerja.  Obogaten je z ALOE VERO, prav tako pa tudi vsebuje BELI MUSK, INGVER in NEROLI. Po vonju je izjemno močan in se na koži res zelo dobro održi. 
Idealen je prav za vse tipe kože in 100% na rastlnisko-čistilni bazi. 
Cena 200 ml gela je 9,83€.




You Might Also Like

5 komentarji

  1. Skos ampak res skos gledam to kozmetiko in mislim, da se bom pozanimala o testerjih, ker ne bi rada kupovala tako na prvo žogo, ker nikoli ne veš če bi mi ustrezalo. Mi je pa po opisih sodeč 1A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so izdelki eni iz med najboljših, sploh tale fluid ki res perfektno matira kožo, noben izdelek mi glede sijaja še ni pomagal toliko kot ta!

      Izbriši
  2. Ooo kako lep paketek! Meni so že pred parimi mesci pisali, ampak so potem očitno pozabili. Je pa tudi ta znamka čisto nova zame, ne poznam je :) Si pa dobila zanimive izdelke. Je pa res, da bi tudi jaz najprej, glede na ceno, rajši dobila kakšen tester, da vidim učinke delovanja in bi se potem na podlagi tega odločila za nakup :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo jih pocuki za rokav :) Se splača!
      Meni so po tej objavi pisali, da me imajo na seznamu da mi redno pošiljajo novosti. :)

      Izbriši
  3. kam pa je potrebno pisat za testerčke?

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca